Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۳ ب.ظ

ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی

ذخیره دانشگاه آزاد یعنی چی

ذخیره دانشگاه آزاد چیست و چه کسانی تعلق می گیرد؟

ردیف ذخیره به چه معناست؟

رزرو قبولی در دانشگاه آزاد به چه معناست؟

شانس قبولی در قبولی ذخیره تا چه اندازه است؟

نتایج قبولی ذخیره کی اعلام خواهد شد؟

نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟

و .. ؟؟

در این مقاله سعی بر این داریم به تمام سوالات داوطلبان ذخیره دانشگاه آزاد 97 پاسخ دهیم.

منظور از ذخیره عادی در دانشگاه آزاد چیست؟

در کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعضی از داوطلبان کلمه (ذخیره) در مقابل بعضی از کد رشته محل های قبولی ذکر شده است. این افراد که کلمه ذخیره در کارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آنها قید شده، یعنی می توانند در رشته محل مذکور در زمان اعلام شده به دانشگاه محل قبولی مراجعه و با شرایط زیر ثبت نام نمایند.

زمان و نحوه ثبت نام داوطلبانی که به عنوان ذخیره دانشگاه آزاد 97 قبول شده اند

اعـلام شـدگان ذخیـره نتایج دانشگاه آزاد 97 بایـد در روزهـای تعیـین شـده، بـه واحدهای دانشگاهی مراجعه نموده و آمادگی خود را کتباً طبـق فرم مخصوص و در قبال دریافت رسید از مسئولین مربوطه، بـرای ثبت نام اعــلام نماینــد،

داوطلبان قبول شده در ذخیره دانشگاه آزاد 97 باید در روز های دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 شهریور 97 نسبت به تحویل برگه قبولی ذخیره خود به دانشگاه مراجعه نمایند.

ردیف ذخیره به چه معناست؟

در کنار کلمه ذخیره در قبولی نتایج دانشگاه آزاد نوشته شماره ردیف ذخیره داوطلب نیز درج گردیده است.

به عنوان مثال برای سال 96 داوطلب گروه علوم تجربی در ردیف 16 ذخیره پرستاری قبول شده و بعد از تحویل مدارک در دانشگاه قبولی مورد پذیرش قرا گرفته است.

برای اطلاعات بیشتر و همچنین شرایط قبولی در ردیف های مختلف ذخیره دانشگاه آزاد 97 و همچنین ثبت نام در رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد همراه با معدل لازم می توانید با شماره 9099072943 بدون کدگیری و از طریق شماره ثابت با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس حاصل نمایید.

نتایج قبولی عادی ذخیره دانشگاه آزاد 97 کی اعلام می شود؟

داوطلبان قبولی ذخیره دانشگاه آزاد 97 در ســاعت 9 صــبح روز شــنبه 31 شهریور ماه به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه نماینـد تـا در صورت عدم تکمیل ظرفیت با پذیرفته شدگان اصلی و وجـود ظرفیت باقی مانده، با رعایت حق تقدم نمره تا حد تکمیل ظرفیت مصوب از آنان ثبتنام به عمل آید.

نکته قابل توجه:

عدم مراجعه پذیرفتـه شـدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت نام تلقی شده و هیچگونه اعتراضی پذیرفتـه نخواهد شد.

قبولی عادی در ذخیره دانشگاه آزاد به چه کسانی تعلق می گیرد؟

قبولی ذخیره دانشگاه آزاد به کسانی تعلق می گیرد که در ردیف های ذخیره پایین قبول شده باشند، هر چی نمره و عدد ردیف ذخیره پایین تر باشد شانس قبولی داوطلب بالاتر خواهد رفت.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۶/۲۶
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی