Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ

راهنمای جامع کنکور سراسری ۹۸

راهنمای جامع کنکور سراسری ۹۸

ثبت نام کنکور سراسری 98 آغاز شد

امروز چهارشنبه 24 بهمن ماه 97 آغاز ثبت نام کنکور سراسری و مهلت ثبت نام کنکور سراسری ۹۸ به مدت 8 روز و تا تاریخ (97/12/02) می باشد و همچنین تاریخ و نحوه برگزاری ثبت نام کنکور 98 نیز در روز های 13 تیر ماه و 14 تیر ماه مشخص شد.

در این مقاله سعی داریم به تمامی سوالات داوطلبان واجد راهنمای جامع کنکور سراسری ۹۸، نحوه خرید کارت اعتباری، نحوه انتخاب کردن گروه آزمایشی، نحوه دریافت کد منطقه،استان، شهر، اشتغال و تمامی مراحل ثبت نام همراه با تصویر و... تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام جدید با نظام قدیم چیست؟ کامل پاسخ بدهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

ثبت نام کنکور سراسری 98
ثبت نام کنکور سراسری 98

راهنمای جامع نحوه ثبت نام کنکور سراسری 98

ثبت نام کنکور سراسری 98 آغاز شد و امسال با ثبت نام سال های گذشته متفاوت است گزینه های انتخاب نظام تحصیلی به شرح زیر است:

  1. نظام قدیم دوره چهارساله دبیرستان
  2. نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی (دارندگان مدرک پیش دانشگاهی)
  3. نظام آموزشی 3-3-6 (نظام جدید)
ثبت نام کنکور سراسری 98
ثبت نام کنکور سراسری 98

بر اساس تصویر بالا اولین گام در ثبت نام کنکور سراسری 98 خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری 98 می باشد که در بند زیر کامل توضیح داده ایم:

نکته قابل توجه چون امسال دو سری سوال در کنکور 98 طرح شده است لطفا در انتخاب نظام آموزشی خیلی دقت نمایید:

توصیه می شود: برای انجام تمامی مراحل ثبت نام کنکور 98، خرید کارت اعتباری، وارد کردن اطلاعات داوطلب، گرفتن کد سوابق تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی داوطلب، بالابردن تاثیر سوابق تحصیل با درج صحیح آن، درج سهمیه های مثبت مناطق و آزاد، تفاوت ثبت نام کنکور سراسری 98 نظام قدیم با نظام جدید و ارسال کد رهگیری ثبت نام و ... می توانید با مشاوران مجرب کنکور سراسری 98 درخت دانش از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید و یا مراحل ثبت نام آزمون 98 را همراه با تصویر در ادامه مقالعه مطالعه نمایید.

خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری 98

برای خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری 98 باید در قسمت سمت راست بر روی گزینه خرید کارت اعتباری کلیک نمایید، هزینه ثبت نام کنکور سراسری 98:

  1. هزینه خرید کارت اعتباری ثبت نام کنکور سراسری 98، 27500 تومان می باشد(بدون دریافت پیامک)
  2. هزینه خرید کارت ثبت نام کنکور 98 همراه با پیامک ارسالی رمز کارت 600 تومان بیشتر 28100 تومان می باشد
  3. هزینه ثبت نام کنکور پیام نور 98، 13800 تومان می باشد.
خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری 98
خرید سریال ثبت نام کنکور سراسری 98

با وارد کردن اطلاعات شخصی و مشخص کردن نظام آموزشی کارت اعتباری ثبت نام را خریداری کرده و مراحل بعدی ثبت نام را در ادامه مقاله مطالعه بفرنایید.

اطلاعات مورد نیاز ثبت نام کنکور سراسری 98

  • کد منطقه آموزش و پرورش
  • کد دیپلم
  • کد منطقه
  • کد اشتغال
  • کد استان
  • کد بخش
  • کد اتباع خارجی

این اطلاعات کاملا به صورت کد دو رقمی و چند رقمی می باشد و توصیه می شود که حتما ثبت نام آزمون سراسری 98 خود را به مشاوران مجرب کنکور درخت دانش بسپارید و با شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) با این مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی