Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد96

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

آیا تا کنون به این فکر کرده اید که به دور از استرس و سختی کنکور در رشته های بدون کنکور دانشکاه ازاد مورد علاقه تان در دانشگاه پذیرش شوید؟

در طی سالهای گذشته بارها و بارها مواردی در بین داوطلبان بدون کنکور دانشگاه ازاد96-97 مشاهده کرده ایم که داوطلبانی با وجود بار و توان علمی بالا و حتی علیرغم تلاش و تمایل زیاد، در سر جلسه آزمون به دلایلی مانند استرس زیاد حاکم بر آنها، نبودن شرایط کافی برای درس خواندن، متاسفانه آزمون خوبی را پشت سر نگذاشته اند و نتوانسته به رشته دلخواه و دانشگاه مورد علاقه خود دست یابند. اما دانشگاه آزاد اسلامی با تنوع زیاد رشته ها این مشکل را حل نموده و امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم (ترم بهمن) را برای متقاضیان فراهم نموده است.

مهلت و زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

با توجه به زمان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم 96-97، داوطلبان معمولا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول می نمایند. اما پیشنهاد درخت دانش به شما همراهان گرامی این است که به دلیل پر شدن ظرفیت ها در واحدهای دانشگاهی، هر چه سریعتر برای ثبت نام بدون کنکور 96-97 اقدام نمایید.

مبادا ظرفیت در رشته محل مورد نظر تکمیل شود و دیگر جایی برای ثبت نام شما با وجود داشتن زمان برای ثبت نام، باقی نماند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم

از آنجایی که ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 96-97 حتی شرط معدل هم ندارد، یکی از آسانترین راه ها برای ورود به دانشگاه است زیرا که تنها شرایط بدون کنکور دانشگاه آزاد داشتن مدرکی به شرح زیر است:

1-کاردانی پیوسته- شرط آن داشتن مدرک دیپلم

2-کاردانی ناپیوسته- شرط آن داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

3-کارشناسی پیوسته- شرط آن داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی

4-کارشناسی ناپیوسته- شرط آن داشتن مدرک کاردانی(فوق دیپلم)

نکته مهم در بدون کنکور دانشگاه آزاد این است که حتی اگر مدرک کاردانی شما از دانشگاهی غیر از دانشگاه آزاد باشد، برای ثبت نام در بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن مشکلی ندارید.
نکته حائز اهمیت دیگر در دانشگاه آزاد بدون کنکور این است که: نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد بدون کنکور در تمامی مقاطع چهارگانه به هیچ وجه امکان ندارد.

رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد

 

حال که قبولی در دانشگاه دیگر نیاز به رتبه و کنکور ندارد لازم است با دقت بیشتری انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم انجام شود.
همان طور که اطلاع دارید انتخاب
رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد نوبت دوم بهمن ماه در مقطع کاردانی پیوسته بدون کنکور آزاد، کاردانی ناپیوسته بدون کنکور آزاد، کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد و کارشناسی ناپیوسته آعاز گردید. گذاشتن قسمت آخر پازل و معمای کنکور (انتخاب رشته دانشگاه آزاد بدون کنکور) در حال انجام شدن می باشد. پس با صبر و حوصله خود با تماس با مشاوران مجرب درخت دانش سعی داشته باشید این قطعه آخر پازل را به خوبی و در جایگاه بهتر قرار دهید و با توجه به لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه و انتخاب بهترین رشته بر اساس اولویتهای علاقه و بازار کار رشته انتخاب رشته هدفمند داشته باشید چون تنها شرط قبولی در یدون کنکور دانشگاه آزاد ظرفیت رشته می باشد و شما هرچه زود تر اقدام به ثبت نام کنید شانس بیشتری دارید.

 

 

لیست رشته های بدون کنکور تجربی

 

 دانشگاه آزاد بدون کنکوردر رشته های بدون کنکور تجربی، رشته هایی مانند پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، پرستاری، اتاق عمل، مامایی، علوم تغذیه، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، بهداشت محیط، رادیولوژی، دامپزشکی، علوم آزمایشگاهی و بهداشت حرفه ای را ندارد. البته این تعداد رشته در مقابل انبوه رشته های پرطرفدار تجربی تقریبا ناچیز است و می توان گفت 95 درصد رشته های تجربی دانشگاه آزاد بدون کنکور ثبت نام می کند. رشته هایی مانند گیاه پزشکی، زیست و همچنین شیمی و غیره را می توان در لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن ماه مشاهده کرد.

برای مشاهده لیست کامل رشته های بدون کنکور تجربی نیمسال دوم به سایت درخت دانش مراجعه نمایید.

 

رشته های بدون کنکور انسانی دانشگاه آزاد نیمسال دوم

 

رشته های بدون کنکور انسانی مقطع کاردانی پیوسته:

 

کاردانی حسابداری ، کاردانی مدیریت بازرگانی، آموزش زبان و ادبیات فارسی مقطع کاردانی ناپیوسته با رشته هایی مانند: حسابداری، تربیت بدنی، کودکیاری، مربی کودک، مربی بهداشت مدارس، کودکیاری-مربی کودک، مدیریت خانواده و..

 

رشته های بدون کنکور انسانی مقطع کارشناسی ناپیوسته

 

تربیت بدنی و علوم ورزشی، مدیریت و برنامه ریزی تربیت بدنی، حسابداری، آموزش و پرورش ابتدایی، مدیریت بازرگانی و ..

 

رشته های بدون کنکور انسانی مقطع کارشناسی پیوسته

 

روانشناسی، حقوق قضایی، علوم ورزشی، زبان و ادبیات فارسی، حسابداری، علوم سیاسی، علوم ورزشی، پژوهشگری اجتماعی و.. 

برای مشاهده لیست رشته های بدون کنکور علوم ریاضی می توانید بر روی لینک های زیر کلیک نمایید.

 

لیست رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه ریاضی و مهندسی

 

رشته های بدون بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد

 

در رشته های بدون بدون کنکور هنر دانشگاه آزاد فرش، صنایع دستی، بازیگری-کارگردانی، عکاسی- گرافیک، نقاشی، طراحی پارچه و لباس-طراحی بافت و پارچه، ارتباط تصویری و .. می باشند.

 

سلمانه مشاوره بزرگ درخت دانش

 

برای اطلاعاتی در باب موضوعات مختلف از جمله مشاوره راهنمای انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد، لیست رشته های بدون کنکور گروه زبا خارجه بهمن ماه دانشگاه آزاد، رشته های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد تهران و همچنین مهلت و زمان بدون کنکور ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد می توانید یا به سایت مرجع درخت دانش مراجعه کرده و یا با مشاوران مجرب ما در تماس باشید:

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش
شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۰۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی