Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۱۳ ب.ظ

رشته های تکمیل ظرفیت سراسری 96

رشته های تکمیل ظرفیت سراسری 96

  • تکمیل ظرفیت به چه معناست؟
  • شرایط ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 96 چگونه می باشد؟
  • دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری را چگونه دریافت کنیم؟
  • زمان ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری 96 و رشته های تکمیل ظرفیت سراسری را چگونه بیابیم؟
قبل از اینکه رشته های تکمیل ظرفیت سراسری را عنوان کنیم باید دید در واقع تکمیل ظرفیت چیست؟  و شرایط ثبت نام در تکمیل ظرفیت سراسری چگونه می باشد؟ 
در واقع تکمیل ظرفیت سراسری بعد از نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام خواهد شد که معمولا اخرین قطعه پازل کنکور هر سال می باشد. تعدادی از داوطلبان و پذیرفته شدگان کنکوری سراسری از نتایج پذیرفته شده خود راضی نیستند و اقدام به ثبت نام در محل دانشگاهی و رشته های بهتری می کنند که در واقع این تیر خود را برای پذیرش در رشته بهتر به عمل می آورند.
تعدادی از داوطلبان در هیچگونه رشته ای پذیرش نشده اند و سعی بر این دارند که دوباره شانس خود را برای صندلی های خالی دانشگاه امتحان کنند. خیلی از دوستان با رتبه های پایین به خیال اینکه در انتخاب رشته سراسری پذیرفته می شوند انتخاب های محدودی را به انجام رسانیده اند تحت عنوان رشته های خاص و دانشگاه های خاص .
اما با توجه به اینکه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 با انتخاب رشته سالهای پیش بدلیل تجمیع شدن دو تا دانشگاه سراسری و دانشگاه آزاد و همچنین اعمال شدن سهمیه 5 درصد متفاوت بود، انتخاب های خود را به حالت ایده آل انجام دادند. در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 بدلیل اینکه با اصلاحاتی از جمله مازاد ظرفیت، ذخیره، ظرفیت های خودگردان و ...روبه رو شدیم باید بیشتر توجه خود را معطوف این موارد کرد.      

لیست رشته های تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96

اگر بخاهیم قبل از منتشر شدن دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 لیست رشته ها را ارائه بدهیم کار درستی نیست اما طبق اطلاعات معتبر بدست آمده رشته های ارائه شده تکمیل ظرفیت سراسری شامل رشته های زیر می باشند:
رشته های پیراپزشکی و پزشکی در تعداد معدودی از استان ها(بیشتر به حالت مازاد ظرفیت و خودگردان ها)

رشته های فنی مهندسی زیرگروه علوم ریاضی و فنی دانشگاه ها

رشته های تاپ علوم انسانی شامل حقوق، روانشناسی، مدیریت ها و حسابداری
رشته های هنر که به حالت نیمه متمرکز دانشجو پذیرش می کنند معمولا در تکمیل ظرفیت تعداد محدودی از رشته ها صندلی خالی خواهند داشت.
لیست تمامی رشته ها تکمیل ظرفیت در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش به زودی منتشر خواهند شدریا، نکته قابل توجه در این میان این است که با توجه به شرایط موجود داوطلبان سعی داشته باشند که تکمیل ظرفیت خود را با کمک مشاوران زبده و ماهر به انجام برسانند چون که اخرین قطعه پازل کنکور سراسری 96 همان تکمیل ظرفیت خواهد بود.
دوستانی که در تکمیل ظرفیت سراسری 96 پذیرش خواهند شد باید این نکته را در خواطر داشته باشند که قبولی رشته قبلی خود را از دست خواهند داد و تنها رشته پذیرش شده در تکمیل ظرفیت اعمال خواهد شد و برای ثبت نام خود نسبت به اطلاعیه های بعدی به واحدهای دانشگاهی مربوطه مراجعه ولازم را انجام دهند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران و کارشناسان زبده درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 و همچنین برنامه ریزی درسی کنکور 97، معرفی منابع درسی و .... در کنار شما خواهند بود برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش 

شماره تماس: 9099072943
کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش    
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی