Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

رشته های جدید دانشگاه سوره تهران بدون کنکور مهر ماه 98 اعلام شدند

لیسست جدید رشته های بدون کنکور دانشگاه سوره و بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه سوره تهران اعلام شدند زمان ثبت نام ورودی این رشته ها ازاردیبهشت ماه 98 آغاز و تا شهریور ماه مهلت ثبت نام دارند، شرط معدل ملاک اصلی ثبت نام و قبولی در این رشته های بدون آزمون می باشد و برای رشته های با آزمون رتبه در انتخاب رشته کنکور ۹۸ گروه هنر که در زیر لیست آنها را قرار داده ایم.

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره تهران گروه علوم ریاضی

  1. معماری داخلی
  2. مهندسی معماری
  3. مهندسی شهرسازی
  4. و ..

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره تهران گروه علوم انسانی

  1. مدیریت فرهنگی هنری
  2. روزنامه نگاری
  3. روابط عمومی

لیست رشته های بدون آزمون دانشگاه سوره تهران گروه هنر

  • ادبیات نمایشی
  • طراحی صحنه
  • هنراسلامی
  • نمایش عروسکی
  • کتابت و نگارگری
  • و ..

توصیه می شود برای انجام تمامی مراحل ثبت نام رشته های دانشگاه سوره، با چه معدلی چه رشته ای؟ و همچنین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد (گروه هنر) و .. می توانید با مشاوران مجرب ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدن کد و تلفن ثابت منزل با مشاوران درخت دانش تماس حاصل نمایید و یا برای رشته های با آزمون و رتبه مورد نیاز تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

معرفی دانشگاه سوره تهران

دانشگاه سوره تهران یکی از بهترین دانشگاه غیر انتفاعی تهران توسط حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی در سال 1372 تاسیس شد ودو سال به صورت پذیرش آزاد فعالیت خود را شروع کرد. در سال 74 رسما از طریق سازمان سنجش و آموزش کشور در 11 رشته فعالیت خود را آغاز نمود. از سال 1376 از طرف وزارت علوم تحقیقات و فناوری سوره به رسمیت شناخته شد و در سال 84 دوره کارشناسی ارشد را در بعضی رشته ها راه اندازی کرد و در سال بعد یعنی سال 85 در دوره کارشناسی ارشد نیز دانشجو پذیرش نمود.

طی روند موفقیت آمیز خود در سال 1389 به دانشگاه تبدیل شد و نهایتا در سال 92 مؤسسه آموزش عالی غیر دولتی- غیر انتفاعی سوره به دانشگاه غیر دولتی- غیر انتفاعی ارتقا یافت، در این مقاله رشته های بدون کنکور و با آزمون دانشگاه سوره را توضیح داده و راه های ورود به رشته های هنر بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99 را کامل توضیح می دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

دانشگاه سوره تهران

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی