Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99

مهلت ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98 از 29 دی ماه آغاز و به مدت 11 روز تا 10بهمن ماه ادامه دارد. با توجه به اینکه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 97 با تنوع رشته و تنوع دانشگاه ها پذیرش انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه داوطلبان زیادی در نیمسال اول دانشگاه آزاد شرکت کرده ثبت نام آنها به انجام رسیده برای داوطلبان بهمن ماه نیمسال دوم 98 با شرط معدل پایین تر شانس قبولی برای رشته مورد نظر بیشتر خواهد شد.

سوالات متداول زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98-99

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 تا کی مهلت ثبت نام دارد؟(برای کارشناسی تا 10 بهمن و برای کاردانی تا 13 بهمن ماه 98)

شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم دانشگاه آزاد 98-99؟(مطالعه مقاله)

مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور بهمن ماه 98؟(با چه معدلی چه رشته ای)(مشاوره تحصیلی درخت دانش)

سوابق تحصیلی و شرط معدل در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد چگونه خواهد بود؟(بر اساس جدول میزان سوابق تحصیلی(مطالعه مقاله))

لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98؟(مطالعه مقاله)

آیا رشته های بدون کنکور پیراپزشکی در بهمن ماه 98 ارائه می شود؟(فقط رشته های آزمایشگاهی)

و ....

تمامی سوالات بالا دغدغه های داوطلبان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه  98 می باشد، در مقاله زیر می خواهیم دغدغه های داوطلبان را به حداقل برسانیم و انتخاب رشته بدون کنکور بهمن ماه 98-99 و معرفی رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد را بدون هیچ گونه نگرانی می توانید به مشاورین درخت دانش بسپارید.

 

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 به چه معناست؟

هر سال تحصیلی شامل دوتا ترم تحصیلی و یا دو نیمسال می باشد که:

  1. نیمسال اول شامل پذیرش بدون کنکور مهرماه 98 دانشگاه آزاد می باشد
  2. نیمسال دوم شامل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن ماه 98 می باشد.

معمولا نیمسال اول در مهرماه در 4 ماه تحصیلی خلاصه می شود اما در بدون کنکور بهمن ماه به نسبت مدت زمان بیشتری برای تحصیل در دانشگاه فراهم می باشد که تا اواخر فصل بهار ادامه دارد.

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 (با چه معدلی چه رشته ای؟!!) تاثیر سوابق تحصیلی و انتخاب رشته بدون کنکور به صورت حضوری و غیر حضوری همراه شما خواهند بود.

شهریه بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد 98

شهریه های بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف متفاوت خواهد بود یعنی اینکه رشته مورد نظر، دانشگاه، مقطع تحصیلی در شهریه های دانشگاه ها تاثیرگذار خواهد بود با توجه به اینکه دانشگاه آزاد در مقاطع کاردانی پیوسته و کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته، کارشناسی ناپیوسته، کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می کند شهریه ها در مقاطع متفاوت خواهد بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک زیر کلبیک نمایید.

شهریه بدون کنکور دانشگاه آزاد

رشته پزشکی و پیراپزشکی بدون کنکور بهمن ماه

رشته های پزشکی و پیراپزشکی به غیر از رشته های ذکر شده در بالا از سال 95 به بعد پذیرش نداشتیم در اینجا پیشنهاد می کنیم برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید بر روی لینک رنگی زیر کلیک نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور

نکته مهم:

نکته مهم در ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه این است که داوطلبان و متقاضیانی که نیمسال اول دانشگاه آزاد مورد پذیرش قرار گرفته اند و رشته دلخواه خود مورد پذیرش نشده اند می توانند شانس خود را برای پذیرش در دانشگاه برتر و رشته بهتر آزمایش کنند.

انتخاب رشته بدون کنکور بهمن ماه دانشگاه ازاد 98

انتخاب رشته بدون کنکور هیچ تفاوتی با دانشگاه آزاد با آزمون ندارد و پیشنهاد مشاوران درخت دانش به شما دوستان عزیز این می باشد که در انتخاب رشته دقت لازم را به انجام برسانید چون که با توجه به تجارب ترم های گذشته متاسفانه انتخاب رشته در سایت دانشگاه ازاد بدون کنکور را به کافی نت و مکان های دیگر واگذار کرده که این باعث شده ثبت نام آنها با مشکل مواجه شده و ثبت نام آنها در دانشگاه ها بعد از پذیرش مراحل اولیه لغو شود.

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن 98 خود را به مشاوران تحصیلی درخت دانش به صورت حضوری و غیر حضوری بسپارید. راههای ارتباطی با مشاوران به صورت حضوری هماهنگی برای رزرو تایم با شماره تلگرام 09332366301 و به صورت غیر حضوری 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد می توانید در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد بهمن نیمسال دوم، اعلام نتایج بدون کنکور ورودی بهمن، برنامه ریزی درسی کنکور سراسری 99، ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن، ثبت نام بدون کنکور غیرانتفاعی و پیام نور همراه شما خواهند بود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و انتخاب رشته خود می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام بدون کنکوری ها
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۹
مشاور

نظرات (۱)

خیلی به قول شادی دوستم مرکزمشاورتون مسخرست که یه مشترک روسه ساعت میذاره وقتی عددپنج رافشاردادتااپراتوربگه عددیک رافشاردهیدواقعاخراب شدست واقعاگل بایدگرفت سرش خیلی مزخرفه بخدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی