Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۸، ۰۱:۴۷ ب.ظ

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری نیمسال اول مهر ماه 99

امروز سه شنبه 8 بهمن 98 با منتشر شدن اطلاعیه سایت سازمان سنجش در خصوص انتشار زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری 99 اعلام شد که ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری ترم مهر 99 از 20 اسفد 98(98/12/20) آغاز خواهد شد و تا 31 شهریور ماه 99 مهلت ثبت نام خواهد داشت از این رو به تمامی متقاظیان توصیه می کنیم به دلیل مهلت بیش از 6 ماهه زمان ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 99 با اطلاعات کامل از رشته ها و دانشگاه ها اقدام به ثبت نام نمایید.

زمان انتشار دفترچه رشته های بدون آزمون سراسری 99

همانگونه که در بالا اشاره شد زمان انتشار دفترچه ذشته های بدون آزمون دانشگاه های سراسری امروز 8 بهمن 99 می باشد که داوطلبان می توانند هم در انتهای مقاله و هم در سایت سازمان سنجش قسمت سراسری دفترچه رشته های بدون کنکور 99 دانشگاه های سراسری را دانلود کنند.

زمان انتخاب رشته بدون کنکور سراسری 99

زمان ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 که در بالا توضیح دادیم از 20 اسفند ماه 98 آغاز خواهد شد دلیل این تاکید این است که خیلی از داوطلبین اشتباه می کنند و فک میکنند که حتما از سال بعد آغاز خواهد شد و به روزای ایانی موکول خواهند کرد.

نحوه ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99 چگونه است؟

نحوه ثبت نام بدون آزمون سراسری و بر اساس سوابق تحصیلی دیپلم پیش دانشگاهی در تاریخ مشخص شده در سایت سازمان سنجش و انتخاب 100 کد رشته به صورت اینترنتی می باشد که داوطلبان باید قبل از ورود به سامانه ثبت نام حتما رشته های خود را اولویت بندی و فرم پیش ثبت نام را تکمیل نمایند، مراحل انتخاب رشته به ترتیب زیر می باشد:

مراحل گام به گام ثبت نام بدون کنکور سراسری مهر 99

  1. ورود به سایت ثبت نام رشته های بدون کنکور سراسری 99
  2. خرید کارت اعتباری ثبت نام بدون آزمون سراسری 99 و دریافت رمز کارت اعتباری
  3. ورود به قسمت ثبت نام و وارد کردن کد ملی و رمز خریداری شده
  4. آماده کردن مدارک لازم هت ثبت نام در رشته های بدون کنکور( مشاوره از مشاوران درخت دانش)
  5. وارد کردن مشخصات فردی و تحصیلی (مهم)
  6. آپلود عکس و مدارک (مهم)
  7. انتخاب رشته بر اساس معدل و رشته مورد علاقه که مهمترین محرله ثبت نام می باشد که توصیه می شود که حتما با مشاوران مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش در ارتباط باشید.

مشاوره تحصیلی بدون کنکور درخت دانش

قابل توجه داوطلبان کنکور سراسری 99، مشاورین درخت دانش در تماامی مراحل بزرگترین ماراتن علمی کشور از مرحله ثبت نام کنکور سراسری 99، حذفیات کنکور سراسری، زمان ثبت نام کنکور سراسری، منابع کنکور 99، برنامه ریزی درسی کنکور ، ثبت نام بدون کنکور سراسری و ثبت نام بدون کنکور دانشگاه ازاد ، دانشگاه علمی کاربردی، ثبت نام بدون کنکور پیام نور، معرفی تمامی دانشگاه های کشورو ... در کنار شما خواهند بود.

برای ارتباط با مشاورین درخت دانش شماره ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ را بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت شماره گیری نمایید.

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی