Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

زمان شروع بدون کنکور نیمسال دوم

همان طور که اطلاع دارید زمان اعلام بدون کنکور نیمسال دوم و مهلت ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم  پذیرش بدون کنکور مهرماه به اتمام رسید، متقاضیان بدون کنکور بهمن ماه و نیمسال دوم توجه داشته باشند که در سال گذشته در نیمه دوم آبان ماه ثبت نام و پذیرش بدون کنکور آغاز شد، اما امسال برای متقاضیان نیمسال دوم و یا همان بهمن ماه در نیمه اول آذر ماه اعلام خواهد شد و دوستان می توانند ثبت نام خود را برای ورودی بهمن ماه به انجام برسانند.

رشته های بدون کنکور نیمسال دوم  تهران بهمن ماه همانند پذیرش مهرماه خواهد بود به طوری که اکثر رشته ها با ظرفیت خاصی به جز رشته های پیراپزشکی و پزشکی پذیرش خواهند داشت(ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم ).

ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم

 تمامی متقاضیان ثبتنام بدون آزمون نیمسال دوم96-97 در رشته های بدون آزمون مقاطع کاردانی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه آزاد اسلامی، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به نشانی­­ ابتدا دفترچه (سازمان سنجش)ثبت نام بدون کنور نیمسال دوم 96-97 را دریافت و پس از مطالعه و کسب آگاهی های کامل در مورد رشته مورد نظر، در صورت تمایل و داشتن شرایط ثبت نام بدون کنکور نیمسال دوم ، بعد از تهیه کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در یک رشته / محل اقدام کنند.

شرایط بدون کنور نیمسال دوم 96-97

نکته ی قابل توجه یرای متقاضیان بدون کنکور عدم وجود هیچ تفاوتی بین مدرک فارغ التحصیلان رشته های با آزمون وبدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی و حتی عدم درج واژه با آزمون وبدون آزمون در مدرک آنان، در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد از رشته های کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد اسلامی، بدون آزمون است و تنها در مورد تعداد معدودی از رشته / محل های مقطع کارشناسی غیر پزشکی و رشته های گروه علوم پزشکی، پذیرش به صورت با آزمون صورت می پذیرد.

داوطلبان قبل از ثبت نام در مورد رشته و یا واحد دانشگاهی مورد علاقه خود باید دقت لازم را به عمل آورند چراکه امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نام قطعی وجود ندارد. داوطلبان در صورت تمایل می توانند با تهیه مجدد کارت اعتباری، نسبت به ثبت نام در رشته و یا محل جدید اقدام کنند.

لازم به ذکر است زمان شروع به تحصیل بدون کنکور نیمسال دوم بهمن ماه این دسته از متقاضیان، نیمسال دوم 96-97 است.

شرایط ثبت نام بدون کنکور پیام نور 96 

در رابطه با شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور نیمسال دوم 96-97 لازم است به اطلاعتان برسانیم که کلیه داوطلبان در صورت دارا بودن مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام امکان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را خواهند داشت.حتی آن دسته از داوطلبانی که موفق به شرکت در کنکور سراسری نشده اند.بنابراین حضور در کنکور سراسری از شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96 نخواهد بود و  متقاضیانی که به هر دلیلی در آزمون سراسری حضور نداشته اند هم امکان ثبت نام بدون آزمون پیام نور را خواهند داشت.

نحوه و زمان ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور 96

داوطلبان گرامی چنانچه قصد ثبت نام بدون کنکور دانشگاه پیام نور را دارید توجه داشته باشید که نحوه ثبت نام بدون کنکور پیام نور به صورت اینترنتی انجام می گیرد و نیازی به مراجعه حضوری به دانشگاه نخواهد بود.ضمن اینکه پذیرش داوطلبان در دانشگاه پیام نور به صورت بدون کنکور هم در مهر ماه و هم در بهمن ماه انجام می گیرد. بنابراین ورودی های نیمسال دوم بهمن ماه می بایست با مراجعه به سایت سنجش و مشاهده لیست رشته های بدون کنکور پیام نور حداکثر 150 رشته محل را انتخاب نمایند. ورودی های بهمن ماه می بایست از اواسط آبان تا اواخر آذر ماه 95 اقدامات لازم را جهت ثبت نام و انتخاب رشته خود انجام دهد.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

متقاضیان بدون کنکور و تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری(مهندسی پزشکی، مهندسی نفت، روانشناسی،حقوق و ) اطلاع داشته باشند که تکمیل ظرفیت سراسری روزهای آینده منتشر خواهد شد و همچنین برای دانشگاه های بدون کنکور پیام نور، بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم، بدون کنکور غیر انتفاعی وبدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام خود را در اسرع وقت به انجام برسانند.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی