Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۶ تیر ۱۳۹۸، ۱۲:۳۲ ب.ظ

سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99

سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99

سایت ثبت نام مدارس شاهد دوره متوسطه دوم پایه نهم به دهم از 5 تیر ماه 98 آغاز و به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، امسال برای مقطع دوم متوسطه شرط معدل خواهیم داشت که معدل هر کدام از دانش آموز ها جز امتیاز محسوب شده و با مقاطع دیگر متفاوت می باشد سامانه ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98-99 دوره دوم متوسطه در انتخاب رشته و مدرسه با مقاطع دیگر متفاوت می باشد.

توصیه می شود قبل از ورود به سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد تمام پایه ها و میان پایه ای حتما برای اطلاع از شرایط و نحوه ثبت نام بر روی  ثبت نام مدارس شاهد پایه هفتم 98 (دبیرستان متوسطه اول) ثبت نام مدارس شاهد پایه دهم 98 ( متوسطه دوره دوم ) کلیک نمایید و برای انجام تمامی مراحل ثبت نام و درج امتیاز و انتخاب مدرسه با مشاوران سجا درخت دانش با شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99
سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

چزییات سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 دوره دوم متوسطه

در زیر ورود مستقیم به سایت ثبت نام دانش آموزان شاهد را قرار داده ایم ولی توجه داشته باشید امسال امتیاز بندی و دفترچه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 برای تمامی مقاطع تغییر داشته و سهمیه های جدید به ثبت نام سامانه سجا اضافه شده است به همین منظور ثبت نام تخصصی خود را رایگان به مشاوران درخت دانش بسپارید، کافیست برای انجام تمام مراحل نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 (انتخاب مدرسه - درج دقیق امتیاز - خرید کارت ثبت نام) با شماره 9099072943 (بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

ورود مستقیم به سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

از پرتکرارترین سوالاتی که داوطلبان واجد شرایط ثبت نام مدارس شاهد 98-99 از مشاوران درخت دانش پرسیده اند از نحوه ورود به سایت ثبت نام مدارس شاهد saja بوده است و اینکه نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 در سامانه سجا به چه صورت است در ادامه مقاله هر آنچه در مورد سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99 باید داوطلبان بدانند را توضیح داده ایم که لینک ورود مستقیم را در زیر قرار داده ایم که با اطلاعات بالا وارد سایت شوید.

آدرس سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

تنها سامانه رسمی ثبت نام مدارس شاهد سایت سجا به آدرس saja.medu.ir می باشد و داوطلبان با مراجعه به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99 و کلیک بر روی لینک sajaa.ir اقدام به پیش ثبت نام مدرسه شاهد می نمایند و تا اعلام نتایج مدارس شاهد منتظر خواهند ماند مراجعه حضوری به مددارس شاهد رانخواهیم داشت.

داوطلبان محترم در صورت داشتن هرگونه سوالا و ابهام در نحوه ورد به سایت ثبت نام مدارس شاهد 98-99- saja، نحوه امتیاز بندی سهمیه های مدارس شاهد 98، ثبت نام دانش آموزان غیر شاهد در مدارس شاهد و انتخاب مدارس شاهد از طریق شماره گیری 9099072943 (بدون کد و از تلفن ثابت) با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

معرفی سامانه ثبت نام مدارس شاهد 98-99

سامانه saja.medu.ir سامانه جامع امور شاهد و ایثارگران می باشد و تنها سایت ثبت نام مدارس شاهد 98 می باشد که می توانید لیست مدارس شاهد تهران و شهرستان ها را مطالعه بفرمایید، لذا اکیدا توصیه می شود از مراجعه حضوری به مدارس شاهد جهت ثبت نام خودداری نمایید و ثبت نام دانش آموزان و فرزندان خود را از طریق سایت مدارس شاهد 98 و با راهنمای مشاور انجام دهید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۰۶
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی