Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۱۸ ب.ظ

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سازمان سنجش

سایت انتخاب رشته کنکور سراسری 98 سامانه سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org می باشد که برای ورود به فرم انتخاب رشته در سایت باید اول و وارد سایت به آدرس بالا شده و بعد در قسمت سراسری بر روی انتخاب رشته کنکور 98 کلیک نمایید و با استفاده از شماره داوطلبی و پرونده وارد سیستم انتخاب رشته شوید برای اطلاع از سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 کلیک نمایید. 

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 مهمترین مرحله و انتخاب در زندگی تحصیلی یک دانش آموز می باشد که پس از 12 سال درس خواندن می تواند نتیجه آن را در یک آزمون ببیند، از این رو مشاوره انتخاب رشته کنکور 98 نیز از اهمیت بالایی برخوردار می باشد ازجمله انتخاب رشته کنکور تجربی 98 چون تعداد متقاضی در این رشته تقریبا دو برابر رشته های دیگر می باشد.

انتخاب رشته کنکور 98 آخرین قطعه پازل و معمای کنکور سراسری 98 می باشد که در اینجا سعی داریم به طور مفید برای شما داوطلبان  مراحل و نحوه اولویت بندی و انتخاب رشته - فاکتورهای مهم - آخرین رتبه های قبولی رشته های پزشکی و پیراپزشکی و مهندسی و ... را توضیح دهیم.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98

اهمیت اولویت بندی انتخاب رشته کنکور سراسری 98

معمولا بیشتر دانش آموزان و متقاظیان بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 و دریافت رتبه با سرگردانی و دلهره نگران انتخاب رشته خود هستند خیلی از این دانش آموزان می دانند که به چه رشته ای علاقه دارند و کدام دانشگاه بهتر است ولی نحوه اولویت بندی تعداد انتخاب رشته ها که می تواند زندگی تحصیلی و حتی آینده دانش آموز را رقم بزند را آگاهای کافی ندارند و میترسند که چه رشته و دانشگاه هایی رو در 20 اولویت اول قرار دهند.

ما در این مقاله اول از هر چیز فاکتورهای مهم انتخاب رشته را توضیح می دهیم که هر دانش آموز باید بر اساس این فاکتور های اولیه رشته و دانشگاه خود را انتخاب نماید و برای اولویت بندی حتما از نظر مشاور و مشاوره تحصیلی رایگان انتخاب رشته تخصصی و باتجربه نیز استفاده نماید.

در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 باید چه معیارهایی را در نظر گرفت؟

در انتخاب رشته کنکور ۹۸ تمامی رشته ها گام اول (انتخاب رشته) می باشد که کلا هر کدام از رشته ها بر اساس هدف های دانش آموز به سه دسته تقسیم می شوند:

  1. انتخاب رشته با هدف استخدامی
  2. انتخاب رشته با هدف کارآفرینی
  3. انتخاب رشته با هدف مهاجرت

این بدان معناست که اول از هر چیز در انتخاب رشته کنکور 98 داوطلب مشخص نماید که هدف از ادامه تحصیل و یا کسب در آمد (بازار کار) در رشته انتخابی در کدام زمینه باید باشد و اولویت بندی را چگونه و با کدام معیار انتخاب نماید و همچنین باید بدانیم در قسمت رشته های کارآفرین اگر هدف بازار کار باشد می توانیم حتی رشته های پردرآمد تر از پزشکی انتخاب نماییم.

مهمترین فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در نحوه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها ملاک های زیادی(بیش از 20 فاکتور) باید مورد توجه قرار گیرد که در اینجا به مهمترین فاکتورها می پردازیم:

  • ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
  • رتبه کنکور 98 در زیر گروه ها و تراز نمره و مقایسه آن با نظام جدید و قدیم
  • اطلاع در مورد ظرفیت رشته های دانشگاه های پردیس و آزاد و رتبه های آنها (دانشگاه های دارای رشته های خوب و شهریه)
  • رتبه و تراز آخرین نفره قبولی در کنکور سال گذشته
  • علاقه به رشته
  • توانایی در رشته
  • بازارکار رشته
  • مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری ۹۸ مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش با در نظر گرفتن مهمترین ملاک های انتخاب رشته و اولویت بندی 1398، معرفی رشته ها از نظر 3 معیار مهم، معرفی رشته های کار آفرین، معرفی سطح دانشگاه ها، و آخرین رتبه قبولی سال 97 تمامی رشته ها، انتخاب رشته تخصصی و تضمینی به صورت تلفنی و حضوری و ... شما می توانید به راحتی با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل با این مشاوران ما در تماس باشید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 به نسبت دفترچه کنکور سراسری 97 متفاوت خواهد بود که داوطلبان می توانند در قالب یک انتخاب رشته منظم و با دریافت راهنمایی های لازم از مشاورین درخت دانش بهترین انتخاب ها را داشته باشند.

در لینک زیر می توانید لیست رشته ها و دفترچه کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 خود را به مشاورین درخت دانش بسپارید.

کنکور سراسری سال 98 متفاوت تر از کنکور سالهای گذشته خواهد بود به گونه ای که ورودی های نظام جدید در بزرگترین ماراتن کشور نقش ویژه ای را ایفا خواهند کرد که ما در اینجا سعی داریم به روز ترین اطلاعات را نسبت به شرایط برگزاری کنکور سراسری 98، شانس قبولی داوطلبان کنکوری های نظام جدید، میزان ظرفیت رشته ها را مورد بررسی و تحلیل قرار دهیم.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی 98

انتخاب رشته کنکور سراسری تجربی به دلیل بالا بودن تعداد شرکت کنندگان و متقاضیان معمولا از حساسیت بیشتری برخوردار می باشد که پیشنهاد می کنیم که از راهنمایی های مشاوران استفاده نمایید.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش با تجربه های زیاد خود در راستای اهداف بلند مدت و کوتاه مدت آموزشی تحصیلی در تمامی مقاطع همراه شما خواهند بود. با آرزوی موفقیت برای داوطلبان ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور پیشنهاد میکنیم که آخرین قطعه معما و پازل بزرگترین ماراتن علمی کشور را بدون دغدغه به مشاوران تحصیلی درخت دانش بسپارید. داوطلبان می توانند برای دریافت و پاسخ سوالات آموزشی تحصیلی خود از طریق راههای ارتباطی زیر به صورت حضوری و غیرحضوری از مشاوره و راهنمایی های مشاوران درخت دانش بهره لازم را ببرند.برای بهره بردن از پانسیون مطالعاتی درخت دانش می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۰۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی