Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

شرایط ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم چگونه است؟

ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم حتی شرط معدل هم ندارد، یکی از آسانترین راه ها برای ورود به دانشگاه است زیرا که تنها شرط آن داشتن مدرکی تحصیلی مرتبط با مقطع ادامه تحصیل می باشد.

در طی سالهای گذشته بارها و بارها مواردی در بین داوطلبان کنکور مشاهده کرده ایم که داوطلبانی با وجود بار و توان علمی بالا و حتی علیرغم تلاش و تمایل زیاد، در سر جلسه آزمون به دلایلی مانند استرس زیاد حاکم بر آنها، متاسفانه آزمون خوبی را پشت سر نگذاشته اند و نتوانسته به رشته دلخواه و دانشگاه مورد علاقه خود دست یابند. اما دانشگاه آزاد اسلامی با تنوع زیاد رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد این مشکل را حل نموده و امکان ثبت نام دانشگاه ازاد بدون کنکور 96-97 را برای متقاضیان فراهم نموده است.

نکات مهم در شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن

⦁نکته مهم در شرایط بدون کنکور دانشگاه ازاد اینجاست که حتی اگر مدرک کاردانی شما از دانشگاهی غیر از دانشگاه آزاد باشد، برای ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 96 مشکلی ندارید.

⦁نکته دیگر این است که: نقل و انتقالات در دانشگاه آزاد بدون کنکور نیمسال دوم در تمامی مقاطع چهارگانه به هیچ وجه امکان ندارد.

⦁نکته بسیار مهم اینجاست که با توجه به زمان تقریبا زیاد برای ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور ترم بهمن، داوطلبان معمولا ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول می نمایند. اما پیشنهاد درخت دانش به شما همراهان گرامی این است که به دلیل پر شدن ظرفیت ها در واحدهای دانشگاهی، هر چه سریعتر برای ثبت نام اقدام نمایید.

⦁مبادا ظرفیت در رشته محل مورد نظر تکمیل شود و دیگر جایی برای ثبت نام شما با وجود داشتن زمان برای ثبت نام، باقی نماند.(نحوه ی ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم)

تفاوت دوره های پاره وقت و تمام وقت در دانشگاه آزاد بدون کنکور

در دانشگاه آزاد ثبت نام بدون کنکور 96 به صورت دوره های پاره وقت و تمام وقت برای دو تایم زمانی مهر و بهمن انجام می گیرد که متقاضیان در صورت تمایل می توانند در چهار مقطع کاردانی پیوسته، کاردانی ناپیوسته، کارشناسی پیوسته و کارشناسی نا پیوسته ثبت نام کنند.

دوستان عزیز اطلاع داشته باشندتقسیم بندی دوره های پاره وقت و تمام وقت فقط برای متقاضیان رشته های پزشکی بدون کنکور نمی باشد. برای رشته های پزشکی پاره وقت در سیستم آموزشی کشور بدون کنکور و با کنکور نداریم.

خیلی از دوستان اطلاعات کافی در باب موضوع سیستم پاره وقت ندارند. سیستم پاره وقت به این معناست که بعضی از افراد شاغل، خانه دار و خیلی از افرادی که درگیر زندگی خود هستند و نمی توانند سر کلاس ها حضور یابند، معمولا برای انتخاب رشته دانشگاه پیشنهاد می شود. و اینکه این دوره پاره وقت باید از لحاظ حضور یافتن سر کلاس موردی نداشته باشند و زیاد سخت گیری انجام نشود. واحد ها و حضور در کلاس های دانشگاه پاره وقت معمولا باید توسط خود افراد مشخص و تعیین شود.

شهریه ها و تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت

شهریه ها در دوره های پاره وقت با تمام وقت هیچ تفاوتی ندارد، به طوری که کمتر از تمام وقت هم می باشد.

 سامانه ی مشاوره ای درخت دانش

برای دریافت اطلاعات بیشتر در باب موضوعات، شرایط ونحوه ثبت نام بدون کنکور بهمن ماه 96، مهلت و زمان ثبت نام بدون کحنکور دانشگاه آزاد ترم بهمن، رشته های بدون کنکور تجربی نیمسال دوم، رشته های بدون کنکور ریاضی نیمسال دوم، رشته های بدون کنکور بهمن ماه گروه انسانی، مشاوره انتخاب رشته بدون کنکور ومی توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۹/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی