Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

فرم ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی بهمن 98

فرم پیش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن ماه 98 به صورت پی دی اف می باشد که شامل 30 بند می باشد که داوطلبان باید قبل از مراجعه به دانشگاه انتخابی و همچنین انتخاب رشته این فرم را تکمیل نمایند، نحوه پر کردن فرم پیش ثبت نام خیلی مهم است و می تواند نقش تعیین کننده در قبولی داوطلب در رشته انتخابی داشته باشد توصیه می شود که برای نحوه پر کردن دفترچه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی حتما با مشاوران مجرب مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش در تماس باشید.

دریافت فرم پیش ثبت نام بدون آزمون علمی کاربردی بهمن ماه 98

برای دریافت فرم پیش ثبت نام می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید و بعد از دانلود آن را پرینت نمایید اما قبل از گرفتن فرم پیش ثبت نام حتما نحوه پر کردن هر کدام از فرم های دو مقطع مختلف را مطالعه نمایید و تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

فرم پیش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی بهمن

 

رشته های ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

دانشگاه علمی کاربردی رشته های زیادی را در مقطع کاردانی و کارشناسی پذیرش می کند که این پذیرش ها معمولا در دو دوره مهرماه و بهمن ماه انجام می گیرد. تنوع رشته ها در دانشگاه علمی کاربردی شامل

4 زیرگروه می باشد، صنعت، کشاورزی، خدمات،

رشته های بدون کنکور علمی کاربردی در واحدهای دانشگاهی متفاوت می باشند، به گونه ایی که تعدادی از واحدهای تخصصی فقط رشته های مرتبط به واحدها را ارائه می دهند.(ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98)

رشته های فوریت های پزشکی، اتاق عمل در واحد علمی کاربردی علوم پزشکی تهران پذیرش خواهند شد.

معرفی دانشگاه علمی کاربردی 98

دانشگاه علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر از لحاظ مدرک علمی و آموزشی می باشد. دانشگاه علمی کاربردی از سال 88 به بعد در قالب کنکور سراسری و بدون کنکور دانشجو پذیرش می کند. پذیرش دانشجو در این دانشگاه بر اساس سوابق تحصیلی می باشد. معمولا متقاضیان و داوطلبان دانشگاه علمی کاربردی برای ثبت نام خود به سایت سازمان سنجش و سایت درخت دانش مراجعه کرده و خرید کارت اعتباری را انجام می دهند.

مهلت ثبت نام بدون کنکورعلمی کاربردی 98

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 و شرکت در پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی بهمن ماه ماه سال 98 می رساند که ثبت نام برای شرکت در پذیرش دوره مذکور تا تاریخ 27بهمن ماه 98 خواهد بود از طریق پایگاه اطلاع رسانی این سازمان از و از طریق کانال تلگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش اطلاع رسانی خواهد شد.

لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در پذیرش مذکور ثبت نام و شرکت نمایند.

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

شرایط ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

داوطلب متقاضی شرکت در پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

1- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور.

2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان و مطالعه آن.

3- مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان، برای تهیه کارت اعتباری.

هزینه و نحوه خرید کارت اعتباری پیش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت‌ نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان و پرداخت مبلغ 275.000 (دویست و بیست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام بدون کنکور علمی کاربردی 98 در مقطع کاردانی و در مقطع کارشناسی ناپیوسته 34500 مبلغ خرید کارت بوده، نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری (شماره سریال 12 رقمی) اقدام نمایند.

نحوه پذیرش دانشجو در دانشگاه علمی کاربردی 98

نحوه گزینش دانشجو در دانشگاه جامع علمی کاربردی بهمن 98 در هر یک از کدرشته محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی - کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارائه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

مدارک مورد نیاز برای پیش ثبت نام بدون کنکور علمی کاربردی 98

داوطلب باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش بدون کنکور علمی کاربردی 98 و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی سال 98 همزمان با شروع ثبت‌ نام از طریق پایگاه اطلاع‌ رسانی این سازمان در دسترس خواهد بود. نکته قابل توجه دفترچه های ثبت نام علمی کاربردی 98 در لینک بالا دانلود دفترچه گذاشته شده ست.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۲۱
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی