Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۵۵ ق.ظ

مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی


مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاهی است که وابسته به دانشگاه علوم تحقیقات و فناوری و با اهداف زیر در دوره های مقاطعکاردانی( بدون آزمون بر اساس معدل دیپلم) و کارشناسی( بدون آزمون بر اساس معدل کاردانی) و کارشناسی ارشد( از طریق آزمون) اقدام به پذیرش دانشجو می نماید.

اهداف دانشگاه علمی کاربردی:

  • زمینه سازی و مهیا سازی شرایط برای فعالیت های دانشگاهی، صنعتی، نظامی و توسعه دانش و پژوهش علمی کاربردی در کشور.
  • زمینه سازی و مهیا سازی زیر بنای لازم برای انتقال تکنولوژی نوین.
  • زمینه سازی و مهیا سازی لازم و مناسب برای به کار گیری دوره های نظری دانش آموختگان در حل مسائل علمی و کاربردی.
  • گسترش و ارتقای شاخص های کیفی و کمی آموزشهای کاربردی در جامعه.

مزایای دانشگاه علمی کاربردی:

  • مجاز بودن دانشجویان به انتخاب واحد. به دلیل این که تمام دروس در قالب بسته های مهارتی جدا شده اند و درس های هر مهارت کاملا مجزا و جدا شده اند، انتخاب این بسته های مهارتی اختیاری و مانند دوره های گذشته (پودمانی) انتخاب واحد اجباری نمی باشد.
  • نمره قبولی در هر درس 10 می باشد اما در دوره های گذشته که به صورت پودمانی بود، باید در هر درس برای قبولی دانشجو نمره 12 را کسب می نمود.
  • بعد از امتحانات دوره تحصیل یک آزمون جامع و کلی از کل ترم ها برگزار نخواهد شد. البته در سالهای گذشته که به صورت پودمانی بود، باید هر دانشجو بعد از پایان چهار ترم تحصیل خود از امتحان جامع نمره قبولی می گرفت بعد به او مدرک داده می شد.
  • رشته های دانشگاه جامع علمی کاربردی معافیت تحصیلی دارند(مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی).
  • این دانشگاه نسبت به دانشگاه های شهریه ای، هزینه زیادی برای دانشجویان خود در بر ندارد. در سال گذشته شهریه ثابت مقطع کاردانی نهایتا 420 و شهریه متغییر نهایتا تا 500 تومان و در مقطع کارشناسی شهریه ثابت نهایتا 425 و شهریه متغییر تا 550 بوده است که امسال با پیشرفت 10 تا 20 درصدی شهریه ها باز هم از دانشگاه های دیگر کم هزینه تر می باشد و در بین دانشگاه های شهریه ای فقط دانشگاه پیام نور از دانشگاه جامع علمی کاربردی شهریه ی کمتری دارد.
  • ارائه دوره غیر ضروری( حین کار) برای دو مقطع کاردانی و کارشناسی و حجم کم مطالب به نسبت زمان دوره آن، باعث شده تا شاغلین و خانمهای خانه داری  که وقت و زمان کافی برای حضور در کلاس ندارند و شوق و اشتیاق برای ادامه تحصیل در آنها موج می زند، تمایل به شرکت در دانشگاه جامع علمی کاربردی روز به روز بیشتر و بیشتر شود.

مشاوره تحصیلی درخت دانش

داوطلبان متقاضی استفاده از دانشگاه علمی کاربردی برای کسب اطلاعات بیشتر و مزایای دانشگاه جامع علمی کاربردی ثبت نام می توانند با دفتر مشاوره تحصیلی درخت دانش از طریق تماس با شماره تلفن 9099072943 از راهنمایی مشاوران ما در مرکز استفاده نمایند.

در صورت مشغول بودن خطوط یا موفق نشدن به تماس می توانید سوالات خود را در سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطرح نموده و از راهنمایی مشاوران متخصص ما بهره ببرید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام: سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی