Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۷، ۰۳:۴۰ ب.ظ

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97

هرساله تعداد زیادی داوطلب در گروه های آزمایشی مختلفی با هم رقابت می کنند، رشته های کنکور سراسری ریاضی 97 پس از تجربی پرطرفدارترین گروه آزمایشی در کنکور سراسری 97 هستند، به هنگام برگزاری آزمون داوطلبان و دانش آموزان این رشته باید آمادگی کافی را داشته باشند چرا که تعداد کثیری از داوطلبان با اختلاف اندکی در رتبه به رقابت با یکدیگر می پردازند.(مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی ۹۷)

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97 بر اساس رتبه منطقه زیر گروه می باشد و رتبه کشوری تنها معیار سنجش داوطلبین بدون سهمیه در کل کشور می باشد،گروه آزمایشی ریاضی نیز می توانند مانند سایر گروه های آزمایشی در دوره های روزانه، شبانه یا نوبت دوم،  نیمه حضوری و صرفا با سوابق تحصیلی پذیرفته شوند.

 

 شرایط انتخاب رشته دوره روزانه کنکور سراسری 97

  • روزانه

مشاوره انتخاب رشته روزانه کنکور سراسری 97 مدارک کسب شده از این دانشگاه ها اعتبار بالایی در میان سایر دانشگاه ها دارد و افراد فارغ التحصیل از دانشگاه های روزانه به شرط داشتن مهارت کافی زودتر در بازار کار جذب می شوند .(مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97)

پس از اتمام دوره ی تحصیلی در دانشگاه روزانه فارغ التحصیل نسبت به تحصیل دوره رایگان تعهد خدمت در کشور را دارد و تا پایان این دوره حق خروج از کشور را نداشته مگر اینکه هزینه آن را بپردازد .

دانشگاه های دولتی روزانه هیچ وجهی بابت تحصیل از دانشجویان خود دریافت نمی کند و هزینه های جاری مانند خوابگاه و غذای دانشجویی هم بسیار اندک و ارزان است که پس از اتمام دانشگاه به صورت اقساطی و یا یک جا از دانشجو دریافت می گردد .

شرایط انتخاب رشته دوره شبانه کنکور سراسری 97

·        شبانه

مشاوره انتخاب رشته شبانه کنکور سراسری 97 دانشگاه های شبانه یا نوبت دوم همان مدارک دوره روزانه را به فارغ التحصیلان خود می دهد چرا که کیفیت تحصیل در این دانشگاه ها مانند دوره های روزانه است اما در این دوره از دانشجو شهریه اخذ می گردد و میزان آن هم به سطح علمی دانشگاه بستگی دارد، دانشگاه های خوب مبلغ بیش تری از دانشجویان اخذ می کنند .

دیگر تفاوت دوره شبانه با دوره ی روزانه عدم تعهد خدمت است چرا که دانشجو تمام هزینه های تحصیل خود را پرداخت می نماید، مدرک اتمام دانشگاه پس از فارغ التحصیلی به فرد داده می شود و اجباری برای ماندن در کشور وجود نخواهد داشت.(مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97)

اهمیت مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی ۹۷

امر انتخاب رشته کنکور ریاضی 97 یکی از مهمترین تصمیماتی است که داوطلب در دوره تحصیلی خود باید بگیرد، از این رو مشاوره انتخاب رشته سراسری 97 درست و منطقی بر اساس نیازهای حال کشور(بازار کار) علاقه واستعدادیابی و غیره می تواند آینده هر کدام از داوطلبین کنکور سراسری را رقم بزند.(مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی 97)

ما برای انتخاب رشته کنکور ریاضی سراسری 20 فاکتور داریم که همه باید بر اساس اولویت بررسی شوند و برای هر کدام از داوطلبین بر اساس رتبه منطقه در زیرگروه، رشته و دانشگاه مورد نظر،  ظرفیت رشته ها و دانشگاهها و ... بتوانیم بهترین مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 97 را برای شما داوطلبین کنکور سراسری انجام داده به نحوی که هیچ یک از رشته ها و دانشگاهها نباشد که بررسی نکرده باشیم.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور سراسری ریاضی درخت دانش  می تواند با رقم زدن آینده شما با انتخاب رشته صحیح ومنطقی بهترین مشاور انتخاب رشته سراسری 97  شما باشد.

برای مشاوره انتخاب رشته آنلاین و مشاوره انتخاب رشته کنکور ریاضی 97 مجازی و حضوری میتوانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید.

توجه: افرادی که تمایل به مشاوره حضوری دارند جهت تعیین زمان و رزرو وقت مشاوره با شماره 09033806196 در تلگرام پیام بدهند تا در اسرع وقت هماهنگی لازم با مشاوران تخصصی انتخاب رشته سراسری درخت دانش به عمل آید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرامسامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۲۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی