Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۱۹ ق.ظ

معرفی سایت همگام Hamgam.medu.ir

معرفی سایت همگام Hamgam.medu.ir

سایت هدایت تحصیلی پایه نهم که به سایت همگام شناخته می شود معمولا در سالهای اخیر از این اسم زیاد بر روی زبان ها شنیده شده اما به طور کلی این سایت یکی از سایت های اطلاعاتی و یا بهتر بگیم بانک اطلاعاتی دانش آموزان برای انتخاب رشته و هدایت تحصیلی پایه نهم به دهم می باشد. سایت هدایت تحصیلی همگام در سال تحصیلی 98 -99 با لینک زیر فعال می باشد که داوطلبان می توانند در انتهای مقاله لینک سایت همگام هدایت تحصیلی پایه نهم را مشاهده نمایید. قبل از اینکه بر روی لینک مورد نظر کلیک کنید پیشنهاد می کنیم متن مقاله را  کامل مطالعه نمایید که زمان ورود به سایت با اطلاعات سایت آشنا باشید.

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم شامل اطلاعات زیر می باشد:

  • المپیاد دانش آموزی
  • پرسش و پاسخ آنلاین
  • ثبت نام اوقات فراغت
  • شرکت در انتخابات
  • استعدادهای درخشان
  • آزمون آنلاین
  • و ...

می باشد که در مراحل بعد بیشتر توضیحات مرتبط به این گزینه ها رو خدمت دوستان عزیز عرض خواهیم نمود. برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش از طریق تماس و مشاوره تلفنی و یا مشاوره حضوری در ارتباط باشید.

زمان ثبت نام در سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم

آزمون رغبت و توانایی در سایت همگام از روز 20/11/97 آغاز و تا پایان روز 15/12/97 در حال اجرا می باشد و داوطلبان می توانند در این تایم زمانبندی حتما اقدام به پاسخ دهی به سوالات نمایند. ثبت نام در سایت هدایت تحصیلی ضروری و الزامی می باشد که معمولا با وارد کردن اطلاعات شخصی وتحصیلی در مقاطع مختلف و پایه این کار امکان پذیر می باشد که داوطلبان و دانش آموزان بعد از وارد شدن اطلاعات آنها، ثبت نام انجام می شود. رمز عبور که توسط اموزش و پرورش و واحد مدیریت مدارس به داوطلبان داده می شود همرا با شماره ملی لازمه ورود به سایت همگام می باشد. 

سامانه هدایت تحصیلی پایه نهم شامل چه کسانی می باشد؟

سامانه هدایت تحصیلی یک سامانه بانک اطلاعاتی برای داوطلبان و متقاضیان انتخاب رشته پایه نهم به دهم و به اصطلاحی دیگر  شامل اطلاعات آموزشی و تحصیلی دانش آموزان را در مقاطع مختلف می باشد.

سامانه هدایت تحصیلی و انتخاب رشته پایه نهم همگام شامل آزمون های رغبت و تحصیلی می باشد که داوطلبان برای انتخاب رشته پایه نهم به دهم باید تا حدودی به سوالات مورد نظر توجه نمایند.

سایت همگام هدایت تحصیلی نهم به دهم و مطالب و محتوای سایت مشخص می کند که دانش آموزان به چه رشته ای بیشتر علاقه مند و توانمند کدام یک از رشته ها می باشند و چگونه انتخاب رشته کنیم در پابه نهم؟

نحوه ورود به سایت همگام پایه نهم

برای وارد شدن به سایت همگام باید اطلاعات دانش آموزان که شامل شماره دانش آموزی داوطلب و رمز عبور که توسط مارس به داوطلبان داده می شود ضروری می باشد این اطلاعت باید محرمانه در اختیار دانش آموزان قرار داشته باشد و فقط داوطلب و خانواده داوطلب به این اطلاعات دسترسی داشته باشد.

برای ورود به سایت همگام هدایت تحصیلی نهم لازم است که به راهمای تصویری زیر توجه لازم را بفرمایید.

کد ملی هر فرد نام کاربری ایشان در پرتال همگام می‌باشد.

برای ورود در صورتیکه شما با یکی از عناوین کاربران سطح مدرسه (نظیر: دانش آموز، معلم، مشاور، معاون اجرایی، و ... ) قصد ورود به سامانه را دارید کافی است به مدیر مدرسه خود مراجعه نمایید تا دسترسی مناسب نقش شما را ایجاد نموده و به شما رمز عبور جهت ورود به سامانه را تحویل دهد.

آزمون همگام چیست؟

آزمون همگام معمولا در قالب دو تا آزمون رغبت و توانایی گرفته می شود که داوطلبان به نسبت انتخاب خود در انتخاب رشته باید سوالات را به طور منظم پاسخ داده و بر اساس درجه بندی علاقه و یا همان رغبت و توانایی از عدد یک که پایین ترین و بالاترین درجه که عدد پنج می باشد را شامل شود انتخاب کرده و تا حدودی انتخاب رشته خود را برای ادامه تحصیلی در زیرگروه های مختلف از جمله علوم ریاضی، علوم تجربی، علوم انسانی، فنی و حرفه ای و کاردانش همچنین گروه ادبیات و هنر انجام می دهند.

آزمون همگام را می توانید با مشاوران تحصیلی درخت دانش تجربه نمایید با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون نیاز به گرفتن کد در ارتباط باشید.

آزمون های مشاوره ای سایت همگام

سایت همگام آزمون های مشاوره که شامل آزمون های خودارزیابی شده می باشد در زیر با مشاهده تصاویر می توانید آزمون های خود را پاسخ داده و شخصیت و روانشناسی دانش آموزان در این مرحله انجام می گیرد. در زیر می توانید تصاویر مربوط به آزمون خودارزیابی یا همان آزمون های مشاوره ای را مشاهده نمایید.

ورود پرسنل اداری به سایت همگام

در صورتیکه شما یکی از پرسنل محترم آموزش و پرورش می‌باشید و می‌خواهید جهت انجام امور مربوطه به سامانه همگام دسترسی داشته باشید می‌توانید به کارشناس فناوری منطقه یا کارشناس فناوری استان خود مراجعه نموده و جهت دریافت دسترسی نقش مرتبط با جایگاه سازمانی خود، رمز عبور دریافت نمایید. دقت داشته باشید درصورتیکه اطلاعات فیش حقوقی خود را در سامانه fish.medu.ir مشاهده می کنید نیاز به دریافت رمز جدید نداشته و می توانید با همان رمز، در پرتال همگام نیز وارد شوید چناچه هنگام ورود با پیغام " مشخصات وارد شده اشتباه می باشد." یا پیغام " حکم شما به اتمام رسیده است " مواجه شدید، مطابق توضیحات فوق جهت دریافت رمز جدید یا تمدید حکم کاربری خود، از طریق کارشناسان ذکر شده اقدام نماید.

ثبت نام سایت هدایت تحصیلی همگام توسط مدیران مدارس و اموزش و پرورش منطقه انجام خواد شد برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن کد از طریق تلفن ثابت در ارتباط باشیید.

همگام مشاوره تحصیلی درخت دانش

مشاورین مجرب درخت دانش در تمامی مراحل انتخاب رشته پایه نهم به دهم با توجه به درنظر گرفتن شرایط خانوادگی، تحصیلی، بازارکار، توانایی، علاقه و رغبت دانش آموزان همراه شما خواهند بود. پیشنهاد مشاورین درخت دانش این است که با توجه به شرایط بازار کار پیش رو و تعداد زیاد داوطلبان متقاضیان در مقطع نهم به دهم برای انتخاب رشته از راهنمایی های مشاورین مجرب برای پاسخ دهی به آزمون های رغبت و توانایی استفاده شود.. مشاورین تحصیلی درخت دانش در تمامی مراحل معرفی سایت همگام ، هدایت تحصیلی نهم، هدایت تحصیلی و انتخاب رشته، فرم های هدایت تحصیلی، ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام مدارس نمونه همراه شما خواهند بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی