Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۷ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۰۲ ق.ظ

نتایج مدارس شاهد پایه هفتم

نتایج مدارس شاهد پایه هفتم

زمان دقیق اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم و پایه دهم ؟
آیا امکان ویرایش اطلاعات پیش ثبت نام را میتوان انجام داد؟
مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری مدارس شاهد ؟

نتایج مدارس شاهد اول ابتدایی کی اعلام خواهد شد؟(نتایج روز دوشنبه 21 خرداد اعلام خواهد شد)

زمان دقیق اعلام نتایج مقطع راهنمایی(متوسطه اول) و پایه دهم(متوسطه دوم) جه زمانی است؟

زمان ثبت نام در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در چه زمانی خواهد بود؟

در صورتی که نتایج مدارس شاهد با تاخیر اعلام شود والدین برای ثبت نام فرزندان خود چکار کنند؟

درصد قبولی داوطلبان و متقاضیان مدارس شاهد را چگونه متوجه شویم؟

نکته قابل توجه نتایج شاهد 97:

اعلام نتایج پایه هفتم مدارس شاهد 20 تیر ماه اعلام خواهد شد.

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم 28 تیرماه اعلام خواهد شد.

برای دریافت نتایج مدارس شاهد پایه هفتم و پایه دهم و همچنین مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری مدارس شاهد خود میتوانید با شماره 9099072943 از طریق تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس حاصل نمایید.

مدارس شاهد هر سال در سه مقطع ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم دانش آمور پذیرش می کند. ثبت نام مدارس شاهد مقاطع راهنمایی متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم از اول و دهم تیرماه به ترتیب انجام خواهد شد، برای مقطع اول ابتدایی از اول تا 15 خرداد ماه ثبت نام مدارس شاهد انجام خواهد شد.

در زیر زمان بندی اعلام نتایج را برای شما دانش آموزان عزیز قرار داده ایم که اعلام نتایج مدارس شاهد نیز خود شامل چند مرحله می باشد:

در زیر زمان بندی اعلام نتایج شاهد 97 را برای شما دانش آموزان عزیز قرار داده ایم که اعلام نتایج مدارس شاهد نیز خود شامل چند مرحله می باشد:

  • قبولی عادی
  • قبولی به عنوان ذخیره
  • مردود

برای مشاهده نتایج ثبت نام متوسطه دوم مدارس شاهد 97 و مدارک لازم جهت ثبت نام حضوری مدارس شاهد پایه (دهم _ هفتم) و همچنین دانش آموزانی که به عنوان ذخیره پذیرش شوند برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره گیری 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون گرفتن پیش شماره تماس حاصل نمایید و یا برای مشاهده نتایج دیگر پایه ها بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه هفتم

اعلام نتایج مدارس شاهد پایه دهم

اعلام نتایج مدارس شاهد

نتیجه ذخیره مدارس شاهد 97-98

کسانی که پذیرفته شده قطعی و کسانی که به عنوان ذخیره در لیست قرار گرفته اند باید با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه مورد نظر مراجعه و مراحل ثبت نام خود را انجام دهند که از تاریخ ۲۹ تیر ماه تا ۵ مرداد ماه زمان تایید مدارک می باشد، که نهایتا تا ۷ مرداد نتیجه نهایی پذیرش داوطلبان اعلام می شود، و در این زمان کسانی که به عنوان ذخیره ثبت نام نموده اند امکان دارد با وجود خالی بودن ظرفیت از محل قبول شدگان قطعی (که برای تکمیل مدارک اقدام نکرده اند یا به هر دلیلی مراحل ثبت نام را کامل نکرده باشند)، جزو پذیرفته شدگان نهایی مدرسه مورد نظر قرار بگیرند.

نکات قابل توجه در ثبت نام مدارس

نکته قابل توجه دوستان عزیز، به دلیل به تعویق افتادن اعلام نتایج شاهد، بعضی از خوانواده ها در مدارس دیگر فرزندان خود را ثبت نام کرده اند. افرادی که در لیست ذخیره قرار گرفته اند احتمال ثبت نام آنها بیشتر شده است.
دانش اموزان گرامی پایه نهم به دهم مدارس شاهد می توانند جهت دریافت اطلاعات و راهنمایی های لازم در خصوص ثبت نام در مدارس شاهد(اعلام نتایج پایه دهم مدارس شاهد)، با شماره تلفن ۹۰۹۹۰۷۲۹۴۳ بدون نیاز به کد گیری از تلفن ثابت منزل، تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش در تمام مراحل تحصیل بهره ببرند.

برای مطالعه پر بازدید ترین مقالات درخت دانش بر روی لین های رنگی زیر کلیک نمایید :

پزشکی پردیس خودگردان

انتخاب رشته کنکور 97

انتخاب رشته کارشناسی دانشگاه آزاد 97

رشته پرستاری بدون کنکور

سایت دانشگاه ازاد 97 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۴/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی