Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۸، ۰۶:۳۷ ب.ظ

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 منتشر شد

خبر فوری:(15 مرداد ماه 98)

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 منتشر شد

نتایج کنکور سراسری 98 امروز سه شنبه 15 مرداد ماه 98 بر روی سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 قرار گرفت و دواطلبان می توانند نتایج خود را از طریق لینک زیر مشاهده نمایند.

لینک مستقیم دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

داوطلبان کنکور سراسری 98 می توانند با کلیک بر روی لینک زیر نتایج کنکور سراسری 98 خود را مشاهده نمایند، آن دسته از داوطلبانی که نحوه مشاهده را نمی دانند و یا شماره داوطلبی و کد رهگیری خود را گم کرده اند لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایند:

دریافت نتایج اولیه کنکور سراسری 98

اولین اقدام بعد از مشاهده کارنامه نتایج اولیه کنکور سراسری 98

اولین اقدام بعد از مشاهده نتایج کنکور سراسری 98 دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می باشد که در روز شنبه 19 مرداد ماه منتشر می شود و گام بعدی انتخاب رشته با کمک مشاور مجرب می باشد که برای :

مشاهده کارنامه، تحلیل کارنامه، انتخاب رشته تخصصی بر اساس رتبه در سهمیه، بومی و قطبی گزینی، رتبه در زیر گروه و انتخاب رشته تخصصی هر کدام از رشته ها با افزایش شانس قبولی با مشاوران درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کد و تلفن ثابت در تماس باشید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

نتایج اولیه کنکور سراسری 98 رتبه های  برتر تمامی رشته ها منشر شد

نتایج اولیه کنکور رتبه های برتر سه شنبه 15 مرداد ماه اعلام می شود که ده نفر برتر کنکور سراسری تمامی رشته ها را سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 سازمان سنجش منتشر کرد برای مشاهده اسامی و عکس نفرات برتر کنکور سراسری 98 کلیک نمایید.

[caption id="attachment_18137" align="aligncenter" width="300"]نتایج اولیه کنکور سراسری 98 نتایج اولیه کنکور سراسری 98[/caption]

سایت اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98

سایت اعلام نتایج کنکور سراسری 98 یکی از پرتکرارترین سوالات داوطلبان سایت انتخاب رشته کنکور 98 می باشد که سایت اعلام نتایج کدام است و چگونه وارد سایت اعلام نتیجه کنکور شویم و در مرحله اول کارنامه و رتبه خود را مشاهده کنیم؟

تاریخ و زمان دقیق انتشار دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98

با توجه به گفته ها در رابطه با اعلام نتایج کنکور سراسری 98 انتظار می رود دفترچه انتخاب رشته کنکور 98 پنج شنبه 17 کرداد ماه برروی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد و انتخاب رشته کنکور سراسری 20 مرداد ماه می باشد.

در دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 98 چه رشته هایی را انتخاب کنیم؟

در کارنامه اولیه کنکور مشخص می شود که داوطلب مجاز به انتخاب رشته کد رشته محل های روزانه، شبانه(نوبت دوم)، فرهنگیان، پیام نور، غیر انتفاعی و یا پردیس خوگردان می باشد و بر اساس آن داوطلب انتخاب رشته خود با مطالعه دفترچه انجام می دهد.

آیا دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد 98 یکی است؟

همچنین با وجود اینکه آزمون ورودی دانشگاه های دولتی و آزاد یکی است، اما پس از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 98 داوطلبانی که مایل به انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 باشند، می بایست دفترچه انتخاب رشته دانشگاه آزاد 98 را دریافت نموده و در سایت دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب رشته خود را انجام دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۵/۱۵
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی