Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۷، ۰۳:۵۷ ب.ظ

نتایج ذخیره مدارس شاهد به چه معناست؟

نتایج ذخیره مدارس شاهد به چه معناست؟

ذخیره در لغت به معنای جانشین، نتایج ذخیره مدارس شاهد و یا به عبارت دیگر لیست ذخیره های شاهد زمانی که نتیجه مدارس شاهد اعلام خواهد شد به خاطر اینکه حقی از کسی ضایع نشود برخی از دانش آموزان را در لیست ذخیره شاهد قرار خواهند داد تا در صورت اشتباهی واردن شدن اطلاعات دانش آموزان قبولی عادی یا نداشتن مدرک سهمیه از لیست جانشین ها استفاده شود.

"قبولی در لیست ذخیره هاس شاهد تضمینی نیست"

اعلام نتایج مدارس شاهد شامل چند دسته می باشد؟

اعلام نتایج مدارس شاهد شامل سه دسته از نتایج می باشد که به ترتیب لیست پذیرفته شدگان عادی، لیست ذخیره های شاهد، لیست مردودی ها که در این مقاله می خواهیم در مورد لیست ذخیره های نتایج مدارس شاهد 98-99 توضیح بدهیم.

همان طور که اطلاع دارید، نتایج مدارس شاهد پایه دهم برای سال تحصیلی 98-99 در تاریخ 21 تیرماه اعلام شد، مدارس پایه هفتم مدارس شاهد در تاریخ 21 تیرماه 98 در سامانه سجا می توانند مشاهده نتایج مدارس شاهد 98-99 خود را دریافت نمایند، و دانش آموزانی که موفق شدند که نمره قبولی را کسب نمایند با مراجعه به مدرسه مورد نظر و تکمیل مدارک ثبت می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

برای اطلاع از لیست مدارس شاهد تهران و شهرستانها، مدارک لازم جهت ثبت نام، زمان اعلام نتایج ذخیره های شاهد 98-99، ورود به سایت saja.medu.ir و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نمایید.

پیشنهاد مشاوران درخت دانش به لیست ذخیره های شاهد 98-99

با توجه به اینکه تا تاریخ 7 مرداد 98 نتایج آخرین مرحله مدارس شاهد (پس از بررسی مدارک ثبت نام دانش آموزان) اعلام خواهد شد، دوستان عزیز که در لیست ذخیره ها قرار دارند می توانند تا تاریخ مذکور صبر و تحمل کافی داشته باشند تا نتایج نهایی اعلام شود. چرا که خیلی از دانش آموزان پایه دهم قبل از اعلام نتایج اولیه فرزندان خود را در مدارس دیگر ثبت نام نموده و از ثبت نام مدارس شاهد خودداری نموده اند.

لیست ذخیره های مدرسه شاهد، امسال شانس بیشتری برای قبولی و مورد اکسپت واقع شدن را دارند، افراد می توانند با مراجعه  به مدرسه منتخب از نزدیک اخرین اطلاعات را از بابت ثبت نام و لیست ذخیره ها دریافت نمایند.

بعضی از مدارس به احتمال زیاد، افزایش ظرفیت پذیرش را اعلام کنند و دراین صورت لیست ذخیره ها به راحتی می توانند ثبت نام خود را انجام دهند.

مشاوره تحصیلی درخت دانش، در کنار شما دوستان عزیز خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در باب موضوع نتایج شاهد و مطرح نمودن هرگونه سوال می توانید با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشید.

راههای ارتباط با مشاوران مدارس شاهد درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی