Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۵ ب.ظ

نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

نحوه مشاهده اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

داوطلبانی که در زمان مقرر و در پایه ای که به آن ورود پیدا می کنند از طریق سایت نتایج مدارس شاهد saja.medu.ir اقدام به پیش ثبت نام مدارس شاهد 98-99 کرده اند می توانند با مراجعه به سامانه اعلام نتایج مدارس شاهد 98 و از طریق ورود به بخش دانش آموزان به نحوه مشاهده اعلام نتایج مدار شاهد 98 ( برای مشاهده کلیک کنید) خود بپردازند.

توصیه می شود قبل از مشاهده نتایج خود حتما نحوه اعلام نتایج را که تعیین کننده در امر ثبت نام می باشد و برای اطلاع از مدارک لازم بعد از قبولی و یا در صورت قرار گرفتن در لیست ذخیره با مشاوران مجرب مدرسه شاهد درخت دانش در تماس باشید.

نحوه اعلام نتایج مدارس شاهد بر چه اساسی و چگونه است؟

نتایج پیش ثبت نام در مدارس شاهد و اعلام نتیجه مدارس شاهد 98-99 در تمامی مقاطع بر اساس امتیازات دانش آموز و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد و اسامی پذیرفته شدگان مدارس شاهد یا عدم پذیرش به یکی از طریق زیر اعلام خواهد شد:

  1. قرار گرفتن در لیست اصلی مدرسه (دانش آموزان طرح هدف)
  2. قرار گرفتن در لیست ذخیره
  3. عدم پذیرش در مدرسه

قرا گرفتن در لیست اصلی مدرسه در اعلام نتایج شاهد 98-99

ثبت نام دانش آموزان طرح هدف یعنی دانش آموزان خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران درم مدارس شاهد به معنی ثبت نام قطعی این دانش آموزان در مدرسه شاهد است و در لیست اصلی مدرسه قرار خواهند گرفت.

قرار گرفتن در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

پس از دانش آموزان طرح هدف در مدارس شاهد دانش آموزان دارای امتیاز بالا در اولویت ثبت نام مدارس شاهد 98 هستند که این دانش آموزان در لیست ذخیره اعلام نتایج مدارس شاهد هستند تا بررسی مدارک این دانش آموزان که امتیاز مربوزه را در هنگام پیش ثبت نام مدارس شاهد 98 وارد نموده اند.

عدم پذیرش در اعلام نتایج مدارس شاهد 98-99

ثبت نام مدارس شاهد بر اساس امتیازات دانش آموزان و ظرفیت مدارس انجام خواهد شد بر همین اساس اگر مدرسه ظرفیت موجود خود را پر کرده باشد شانس پذیرش دانش آموزان بدون امتیاز و با امتیاز پایین خیلی کم خواهد شد.

مشاوره تحصیلی اعلام نتایج مدارس شاهد 98 درخت دانش

مشاوران تحصیلی درخت دانش با چندین سال سابقه در ارائه مشاوره و راهکار به متقاضیان ثبت نام مدارس شاهد راهنمای شما درتمامی مراحل ثبت نام مدارس شاهد، نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد 98 ، ثبت نام مدارس شاهد اول متوسطه، ثبت نام مدارس شاهد دوم متوسطه خواهند بود جهت ارتباط با مشاوران درخت دانش از راه های ارتباطی زیر استفاده نمایید.

تلفن تماس: 9099072943 از طریق تلفن ثابت و بدون کد

اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۸
مشاور

نظرات (۱)

سلام من به تازگی با سایت www.khadamator.com آشنا شدم میخواستم ببینم برای طراحی دکوراسیون چه رشته ای باید برم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی