Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۳۶ ب.ظ

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد فرزندان وظیفه 98-99

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد فرزندان وظیفه 98-99

 از آن جایی که نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد فرزندان وظیفه 98 و حضور در جبهه به گونه ایست که داوطلبان می توانند از سهمیه آزاد و سهمیه بنیادی برخوردار گردند .داوطلبینی که شرایط دانش آموزان شاهد و ایثارگر را دارند می بایست حتما مطابق با امتیاز بندی و سهمیه بنیادی که مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثار گر می باشد که در ادامه بدان خواهیم پرداخت عمل نمایند. نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد شامل مواردیست که در زیر بدان اشاره شده است که توصیه می شود دانش آموزان شاهد و ایثارگر در صورت  داشتن امتیاز مربوط به دانش آموزان شاهد و ایثارگر نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند .

و همینطور نحوه امتیاز بندی ثبت نام مدارس شاهد برای سهمیه بنیادی به گونه ایست که دانش آموزان شاهد و ایثارگر از شانس قبولی بیشتری برخوردارند . البته با توجه به امتیازات غیر بنیادی نیز دانش آموزان از شانس قبولی  برای مدارس شاهد برخوردارند.

نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند نظامی یا وظیفه به ازای حضور در مناطق عملیاتی جبهه چگونه است ؟

البته شایان ذکر است که  به ازای حضور در مناطق عملیاتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر 60 ماه به ازای هر ماه 1.5 امتیاز تعلق می گیرد .

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به حضور در مناطق عملیاتی نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند .

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند نظامی یا وظیفه به ازای حضور در مناطق امنیتی جبهه چگونه است ؟

 با توجه به این که به ازای حضور در مناطق امنیتی از تاریخ اول مهر67 به بعد حداکثر90 ماه به ازای هر ماه 2 امتیاز تعلق می گیرد .

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به حضور در مناطق امنیتی نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند نظامی یا وظیفه به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی چگونه است ؟

و نیز به ازای حضور در جبهه و مناطق جنگی در هشت سال دفاع مقدس(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه15 امتیاز تعلق می گیرد .

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به حضور در جبهه و مناطق جنگی نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند جهادگر و رزمنده بسیجی به ازای خدمت بسیجیان در جبهه 8 سال دفاع مقدس  چگونه است ؟

به ازای خدمت بسیجیان در جبهه 8 سال دفاع مقدس
(شهریور59 تا شهریور67) حداکثر96 ماه هر ماه30  امتیاز تعلق می گیرد .

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به خدمت بسیجیان در جبهه 8 سال دفاع مقدس نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد برای فرزند رزمنده جبهه مقاومت چگونه است ؟

و نیز فرزند رزمنده جبهه مقاومت می تواند به ازای هر ماه 30 امتیاز بگیرد . .

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازمر بوط به فرزند رزمنده جبهه مقاومت  نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

نحوه امتیاز بندی مدارس شاهد ویژه ایثارگران  برای حضور در مناطق امنیتی ( شمال غرب ایران )  چگونه است ؟

به ازای حضور در مناطق امنیتی ( شمال غرب ایران ) ویژه ایثارگران از تاریخ 1/1/58 لغایت 31/6/59 ( به مدت 18 ماه ) هر ماه 15 امتیاز تعلق می گیرد .

داوطلبان می بایست در صورت داشتن این امتیازویژه ایثارگران به ازای حضور در مناطق امنیتی ( شمال غرب ایران ) جبهه مقاومت  نسبت به وارد نمودن امتیاز بنیادی در سایت سجا اقدام نمایند.

نحوه امتیاز بندی فرزند یا نوه خیر مدرسه ساز چگونه است ؟

دانش آموزان در صورت ارائه گواهی صادره در سال جاری از اداره کل نوسازی مدارس استان و تائید کتبی ستاد اجرایی شاهد استان ( سال جاری ) حداکثر 140 امتیاز می توانند با الویت احداث مدارس شاهد بگیرند .

دانش آموزان جهت بهره مندی از امتیاز این بند در سامانه سجا شاهد درخت دانش می توانند با ارائه مدارک به کارشناسی شاهد منطقه شهرستان  مراجعه نمایند

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۳۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی