Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 چه تفاوتی با سال های گذشته دارد؟

در سال های گذشته دانشگاه آزاد پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی یا همان بدون آزمون دانشگاه آزاد خود را در اواخر شهریور انجام می داد اما برای مهرماه 98، پیش ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد از 26 اسفند آغاز شده است و تا 6 شهریور 98 ادامه خواهد داشت و تفاوت دیگر نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد 98 تاثیر معدل کل دیپلم در سوابق تحصیلی است.

چگونه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 را انجام دهیم؟

با توجه به اینکه صحت تمامی اطلاعات وارد شده در ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد مهر 98 بر عهده خود داوطلب است و اشتباه وارد نمودن هر کدام از اطلاعات ممکن است به عدم پذیرش داوطلب منجر شود لذا توصیه می شود که مراحل ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98- اطلاع از رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد را از طریق مشاوران درخت دانش با شماره گیری 9099072943 (با تلفن ثابت و بدون پیش شماره) انجام دهید.

طریقه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال اول 98 چگونه است؟

تمامی مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد از طریق سایت مرکز سنجش وپذیرش دانشگاه آزاد انجام خواهد شد و داوطلبان با دریافت و مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 98 دانشگاه آزاد می توانند اقدام به انتخاب کد رشته/محل های مورد نظر خود نمایند.

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد کارشناسی پیوسته 98

نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد مهر 98 کارشناسی پیوسته با سالهای دیگر خیلی متفاوت می باشد، سامانه ثبت نام بدون کنکور کاملا هوشمند می باشد و دیگر انتخاب رشته بر اساس کد رشته نیست و با اعلام علاقه مندی به رشته و دانشگاه سایت اولویت را مشخص خواهد کرد.

امکان ویرایش اطلاعات پس از ثبت نهایی وجود ندارد این نکته مهمترین بخش نحوه ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد می باشد، داوطلبین بدون کنکور دانشگاه ازاد باید کاملا دقت نموده و کد رشته ها را صحیح وارد نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی