Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

نحوه ثبت نام مدارس و نمونه دولتی استعدادهای درخشان 98-99

مراحل نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و استعدادهای درخشان شامل 6 مرحله می باشد که در تصویر زیر کامل نشان داده شده است:

مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99
مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

گام اول ثبت نام مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان تکمیل تعهد نامه

حال به مرحله تکمیل تعهد وارد خواهید شد که پس از تکمیل بر روی ذخیره و بعدی کلیک نمایید.

تکمیل تعهد نامه
تکمیل تعهد نامه

در این مرحله به تکمیل مشخصات عمومی خود بپردازید و بر روی دکمه ذخیره و بعدی کلیک نمایید

گام دوم تکمیل اطلاعات عمومی ثبت نام مدارس نمونه دولتی

در مراحل نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 با کسب شرط معدل و انتخاب یکی از مدارس نمونه دولتی و یا استعداد درخشان وارد مرحله تکمیل اطلاعات مربوط خواهید شد

حال با زدن دکمه ذخیره و بعدی وارد مرحله پرداخت هزینه خواهید شد لازم به ذکر است که تا قبل از پرداخت هزینه اجازه ویرایش اطلاعات را دارید و پس از پرداخت هزینه امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد.

پس از پرداخت هزینه ثبت نام از طریق کارت های عضو شتاب و درگاه بانکی کد رهگیری دریافت می کنید و می توانید نسبت بهه پرینت اطلاعات ثبت نام خود اقدام نمایید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و استعداد درخشان خود را به مشاوران درخت دانش بسپارید

مشاوره ثبت نام آزمون نمونه دولتی درخت دانش

داوطلبین محترم جهت دریافت اطلاعات و رفع مشکلات و ابهامات خود در مورد ورود به سایت azmoon.medu.ir و نحوه تکمیل فرم های ثنحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 استعداد های درخشان و لیست مدارس نمونه دولتی تهران ، مشاوره تحصیلی تمامی مقاطع تحصیلی، مشاوره ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و دیگر سوالات خود از طریق تلفن ثابت و با شماره گیری 9099072943 بدون پیش شماره با مشاوران تحصیلی درخت دانش در ارتباط باشند.

راههای ارتباطی با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی: azmoon.medu.ir

نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 چگونه است؟(مطالعه مقاله)

مراحل گام به گام ثبت نام مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان؟(مطالعه مقاله)

در این مقاله سعی داریم نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99، به صورت مرحله به مرحله تصویری و نحوه ورود به سایت azmoon.medu.ir و راهنمای ورود به سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و ثبت نام مدارس تیزهوشان و استعداد درخشان را توضیح دهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه بفرمایید.

معرفی سایت azmoon.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی نهم به دهم azmoon.medu.ir تنها سایت رسمی آموزش و پرورش برای ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 و ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 و از همه مهمتر نحوه ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 به صورت تصویری می باشد که جهت رفاه داوطلبان و دانش آموزان در دسترس آنها قرار گرفته به همین دلیل دیگر نیازی به مراجعه حضوری به مدارس نمونه دولتی و مدارس استعداد درخشان نیست.

آدرس سایت ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی به نشانی  azmoon.medu.ir   می باشد که توصیه می شود از مرورگرهای از مرورگرهای  chrome و یا Mozilla Firefox استفاده نمایید

نحوه ورود به سایت azmoon.medu.ir

جهت ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان داشتن کد ملی و رمز همگام دانش آموز الزامی است که جهت دریافت رمز همگام خود می توانید به مدیر مدرسه مراجعه نمایید و نقش و عنوان سازمانی خود را تایید نمایید.

مثال: نقش دانش آموز و عنوان سازمانی نام مدرسه انتخابی می باشد.

در صورت هر گونه مشکل در ورود به سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان و یا مشاوره ثبت نام و انجام تمامی مراحل ثبت نام مدارس نمونه دولتی، اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره گیری شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۱/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی