Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
  • خبر فوری(98/11/01): ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد و سراسری ترم بهمن 98-99 تمدید شد و همچنین ثبت نام کنکور سراسری 99 از تاریخ 24 بهمن ماه آغاز خواهد شد لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

    نمدید مهلت ثبت نام تکمیل ظرفیت بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98-99 اعلام شد

به اطلاع داوطلبان گرامی می رساند، ثبت نام پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی مقاطع کاردانی و کارشناسی پیوسته و ناپیوسته تا روز جمعه 18 بهمن ماه تمدید شد ، متقاضیان پذیرش در این مقاطع می توانند با مراجعه به سامانه مرکز سنجش و پذیرش به آدرس www.azmoon.net نسبت به دریافت دفترچه حاوی رشته/ محل ها اقدام نمایند و تا زمان اعلام شده، جهت تکمیل فرآیند ثبت نام تکمیل ظرفیت آزاد نیمسال دوم 98 به صورت حضوری به واحدهای دانشگاهی مورد نظر خود مراجعه نمایند.

تمدید مهلت ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 

آخرین مهلت ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 98-99 در مقطع کارشناسی پیوسته - کارشناسی ناپیوسته - کاردانی پیوسته و ناپیوسته تا 18 بهمن ماه 98 می باشد از این رو به داوطلبان اکیدا توصیه می کنیم که حتما تا قبل از دی ماه برای انتخاب رشته خود اقدام نمایند و رشته دلخواه خود را در بین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد انتخاب نمایند، برای اطلاعات بیشتر و نحوه ثبت نام و معدل لازم، لیست کامل رشته های جدید (پیراپزشکی) و ... می توانید با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) منزل تماس حاصل نمایید.

در این مقاله سعی داریم به تمام سوالات داوطلبان ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد که با مشاوره تحصیلی رایگان درخت دانش در مورد زمان، نحوه، شرایط، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم بهمن ماه 98-99 تماس گرفته اند پاسخ کامل بدهیم لطفا تا انتهای مقاله را مطالعه نمایید.

تمدید مهلت تکمیل ظرفیت رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران نیمسال دوم بهمن 98-99

امسال نیز همانند سال های گذشته دانشگاه آزاد برای پر کردن ظرفیت خالی دانشگاه های خود بعد از اتمام ثبت نام دانشگاه آزاد بدون کنکور 99-98 نیمسال اول مهر ماه، رشته های تکمیل ظرفیت بدون آزمون را در ترم بهمن و ورودی نیمسال دوم منتشر کرده امروز تمامی دانشگاه های تهران از جمله: علوم تحقیقات، مرکز، شمال، جنوب، غرب، شرق، یادگار امام و استان تهران و شهرستانهای کل کشور تکمیل ظرفیت رشته های بدون آزمون آزاد خود را بر روی سایت دانشگاه منتشر نمودند توصیه جدی قبل از معرفی لیست رشته های بدون آزمون بر اساس سوابق دانشگاه آزاد به داوطلبان:

برای انجام تمامی مراحل ثبت نام بدون کنکور در سایت، معرفی رشته های بدون آزمون آزاد تهران نیمسال دوم بهمن ماه و کل کشور و معدل لازم برای ورود، معرفی دانشگاه ها و لوکیشن دانشکده ها همراه با سطح علمی، انجام انتخاب رشته تخصصی با هزینه پایین به صورت تلفنی (ارسال مدارک در واتساپ و تلگرام) و به صورت حضوری در موسسه درخت دانش، لیست رشته های پیراپزشکی بدون کنکور، نحوه و سایت ثبت نام بدون کنکور آزاد نیمسال دوم  و .. می توتنید با کارشناسان ما از طریق شماره گیری شماره 9099072943 بدون کدگیری و تلفن ثابت منزل تماس حاصل نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۱۱/۰۱
مشاور

نظرات (۱)

۲۴ تیر ۹۹ ، ۲۲:۲۷ نفس نریمانی

سلام مشاورگل خانم دکترراضیه قربانیان سایت درخت دانش کی ازخالت معلق درمیادفدات شم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی