Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ

نه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98 !!

نه به نرم افزار انتخاب رشته کنکور سراسری 98 !!

بسیاری از داوطلبان کنکور سراسری 98 و سالهای گذشته بعد از دریافت نتایج خود بلافاصله سراغ نرم افزار انتخاب رشته می روند و اولویت های خود را بر اساس اطلاعات نرم افزارانتخاب می نمایند که بر اساس آمار سال گذشته داوطلبانی که انتخاب رشته و اولویت بندی رشته و دانشگاه خود را کامل بر اساس اطلاعات نرم افزار انجام داده اند در رشته هایی که انظار داشته اند مورد پذیرش قرار نگرفته اند و اما چرا؟؟!

تمامی نرم افزار های انتخاب رشته کنکور سراسری اطلاعاتی بر اساس ظرفیت و رتبه های چندید سال گذشته دارند و هر سال کنکور هم رتبه ها با هم فرق دارد و هم ظرفیت ها که الان مهمترین فاکتورهای انتخاب رشته کنکور 98 را توضیح داده ایم.

مهمترین فاکتورهای انتخاب رشته کنکور سراسری 98

در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 تمامی رشته ها ملاک های زیادی(بیش از 20فاکتور) باید مورد توجه قرار گیرد که در اینجا به مهمترین فاکتورها می پردازیم:

  • ظرفیت دانشگاه ها و رشته ها در سال 1398
  • رتبه کنکور 98 در زیر گروه ها و تراز نمره
  • اطلاع در مورد ظرفیت رشته های دانشگاه های پردیس و آزاد و رتبه های آنها (دانشگاه های دارای رشته های خوب و شهریه)
  • رتبه و تراز آخرین نفره قبولی در کنکور سال گذشته
  • علاقه به رشته
  • توانایی در رشته
  • بازارکار رشته
  • مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته کنکور سراسری و آزاد

مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری 98

مشاوره و راهنمای انتخاب رشته کنکور سراسری 98 درخت دانش با در نظر گرفتن مهمترین ملاک های انتخاب رشته و با استفاده از مشاوران مجرب در امر انتخاب رشته می تواند شانس قبولی شما را با در نظر گرفتن رتبه و ظرفیت رشته و دانشگاه ها بر اساس جداول سال 1398 تا حد زیادی بالا ببرد، شما می توانید به راحتی با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل با این مشاوران در تماس باشید.

نقش علاقه و بازارکار در انتخاب رشته کنکور 98

علاقه و توانایی در رشته ی انتخابی از اولویت های یک انتخاب رشته معقول می باشد، افرادی که برای انتخاب رشته اقدام می کنند باید اولین اولویت ها را براساس علاقه و توانایی مورد سنجش قرار دهند برای مثال تعدادی از دوستان هستند که رشته حسابداری را انتخاب می کنند در حالی که اصلا بازی با اعداد و حسابرسی و حسابداری آگاه نیستند و یا تعدادی از دوستان رشته پرستاری یا مامایی را انتخاب میکنند که اصلا علاقه به این رشته را ندارند.

نکته مهم در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 این است که علاقه و توانایی به بازار کار منجر می شود اما بازارکار منجر به علاقه و توانایی در رشته نمی شود.

بازار کار و دانشگاه مورد نظر هم مکمل گزینه های دیگر می باشند اما از اولویت کمتری برخوردار می باشند.

انتخاب رشته کنکور سراسری 98 با انتخاب های 150 گزینه خواهد بود که داوطلبان می توانند بر اساس ملاک های معرفی شده در قالب یک مدیریت معقول شده انتخاب رشته خود را انجام دهند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۲۴
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی