Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
شنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۴۴ ب.ظ

نکاتی درباره تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

نکاتی درباره تکمیل ظرفیت سراسری

مهم ترین سوال در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری این است که چه کسانی واجد انتخاب رشته تکمیل ظرفیت می باشند.قابل توجه آن دسته از افرادی که در انتخاب رشته مرداد ماه شرکت نکرده اند تنها شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 حضور در جلسه کنکور سراسری و صدور کارنامه می باشد.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 فرصتی دوباره برای قبولی شما در دانشگاه می باشد، از آنجا که در این مرحله، ظرفیت برخی از دانشگاه ها تکمیل نشده است و کد رشته محل های جدید نیز اضافه می شود، احتمال رتبه قبولی تکمیل ظرفیت سراسری داوطلبان افزایش می یباد. بنابراین این فرصت را از دست ندهید، توجه داشته باشید که برای شرکت در مرحله ی تکمیل ظرفیت سراسری96 حتماً باید در کنکور 96 شرکت کرده باشید تا بتوانید اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نمائید.

توصیه می گردد داوطلبان کنکور 96 قبل از اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96، دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 را دریافت نموده و پس از مطالعه ی شرایط تکمیل ظرفیت سراسری و ضوابط آن اقدام به انتخاب رشته نمایند.

نکات مهم در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 را تنها براساس علاقه خود اولویت بندی کنید.

در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 چند اولویت اولتان را نسبت به ترازتان خوشبینانه انتخاب کنید و توجه داشته باشید که در فرم انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 تعدادی انتخاب بدبینانه و چند انتخاب منطقی داشته باشید.

حتما داوطلبان کارنامه سبز خود را قبل از انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری دریافت کنند تا انتخابهای منتطقی انجام دهند.

داوطلبان در تکمیل ظرفیت سراسری96، تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ و همچنین انتخاب رشته کنکور سراسری 96 حتما این مورد را رعایت کنند که انتخاب رشته ها و ترتیب آن بایستی براساس میزان علاقه باشد و داوطلبان فرض را براین نگذارند که شانس قبولی در انتخاب اول بالاتر است و توجه داشته باشند که اگر انتخاب اولتان رشته محلی باشد که ترازش از تراز شما بالاتر باشد شانس قبولی را ازدست خواهید داد.

داوطلبانی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 و همچنین بدون کنکوردر آبان ماه شرکت می کنند لازم است بدانند که شروع کلاس های آن ها در نیمه دوم بهمن ماه خواهد بود.

زمان انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 چه وقت است؟

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در23 آبان ماه سال جاری منتشر می‌شود و در دسترس داوطلبان علاقه‌مند قرار می‌گیرد، زمان اعلام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سه روز دیگر است.

 

رشته‌های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 چیست؟

تمامی رشته‌ها اعم از رشته‌های پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، وکالت، روانشناسی، و سایر رشته‌های انسانی و هنر و زبان در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ثبت شده است.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۲۰
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی