Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

پرداخت هزینه و دریافت کارت ورود به جلسه و ویرایش ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم

خبر فوری(21 خردا 98)

به اطلاع تمامی ثبت‌ نام شدگان آزمون ورودی پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی 98-99 می‌رساند: ویرایش، پرداخت وجه ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98-99 پایه نهم به دهم و دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون از روز سه شنبه مورخ 98/3/21 ازطریق سامانه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98-99 امکان پذیر می باشد.

توصیه می شود: برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی پایه دهم، پرداخت هزینه به صورت اینترنتی، ویرایش و تکمیل ثبت نام، معرفی مدارس و رشته ها و انتخاب آنها با مشاوران مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایید.

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98-99

تمامی داوطلبانی که در مهلت مقرر، ثبت‌ نام اولیه خود را انجام داده اند می­توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، مذکور مراحل زیر را انجام دهند:

  • مرحله اول: در صورت تمایل، قبل از پرداخت مبلغ ثبت­نام، نسبت به ویرایش اولویت‌های انتخابی خود اقدام نمایند.
  • مرحله دوم : نسبت به پرداخت الکترونیکی وجه ثبت­نام از طریق سامانه اقدام و فرایند ثبت نام خود را تکمیل نمایند.
  • مرحله سوم : پس از تکمیل فرایند فوق، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند و از نشانی حوزه امتحانی و زمان آزمون مطلع شوند.

شرایط لازم حاضر شدن سر جلسه آزمون مدارس نمونه دولتی پایه نهم 98-99

شرط لازم جهت ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن کارت عکس‌دار می‌باشد.
درصورتی که کارت ورود به جلسه آزمون، فاقد عکس بوده یا به اشتباه، عکس دیگری آپلود شده است، ضمن به همراه داشتن یک قطعه عکس پرسنلی، جهت الصاق و تایید آن به مدرسه محل تحصیل خود مراجعه نمایید.

حذف ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99 برای پایه ششم ابتدایی

امسال برای پایه ششم به هفتم یا همان متوسطه دوره اول راهنمایی ثبت نام مدارس نمونه دولتی نخواهیم داشت و خبر خوب برای دانش آموزان با استعداد و درخشان این است که ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98-99 برای این پایه امروز 16 اردیبهشت آغاز شده است و به مدت یک هفته می باشد

برای اطلاع از زمان برگزاری، شرایط ورود، نحوه ثبت نام در مدرسه، انجام مراحل شش گانه ثبت نام، و دریافت دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 می توانید با مشاوران درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفنتن پیش شماره و تلفن ثابت منزل ) تماس حاصل نمایید.

ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98-99

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۲۲
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی