Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۳ مهر ۱۳۹۸، ۰۱:۲۴ ب.ظ

پزشکی بدون کنکور در ایران داریم یا نه؟؟!!

پزشکی بدون کنکور در ایران داریم یا نه؟؟!!

نه!! درخت دانش در این پست قصد دارد تا واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور درایران،  رشته های پزشکی پردیس خودگردان ( دانشگاه های بین المللی)بدون آزمون ورودی، رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج از کشور، رشته های پیراپزشکی بدون کنکور و ... را برای شما دوستان عزیز تشریح نماییم، و پاسخ سوالات متعددی و ابهامات را که داوطلبان عزیز در ذهن داشته اند و با مشاوره تحصیلی درخت دانش تماس گرفته اند را پاسخ دهیم.

برای اطلاع از شرایط قبولی در رشته های پزشکی بدون کنکور در ایران (انتقالی از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت)، داروسازی بدون کنکور در ایران، دندان پزشکی بدون کنکور در ایران،لیست رشته های اضافه شده به رشته های پزشکی بدون کنکور، معدل لازم برای قبولی در این رشته ها، شرایط، نحوه و زمان ثبت نام این رشته ها، تحصیل رایگان خارج از کشور(بدون آزمون ورودی و مدرک زبان) و لیست بهترین و پرطرفدارترین رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

در جواب سوال پرتکرار علاقمندان به رشته های پزشکی بدون آزمون در ایران باید گفت که این رشته ها را در بدون آزمون در ایران نداریم !!! و تنها روش ادامه تحصیل و پذیرش بدون آزمون و بدون مدرک زبان در این رشته ها پذیرش در رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور (روسیه و ترکیه و سوئد و ..) می باشد که هزینه پایین برای تحصیل دارند و شرایط ویژه اعلام نموده اند که می توانید برای اطلاع مقاله تحصیل پزشکی بدون آزمون خارج از کشور را مطالعه نمایید.

واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور دانشگاه پردیس بین الملل

سالهای گذشته هر داوطلب می توانست بعد از گذراندن 72 واحد در دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در خارج از کشور انتقالی گرفته و ادامه تحصیل خود را در دانشگاه های بین الملل ایران در رشته های پزشکی بدون کنکور مانند: دانشگاه بین الملل کیش انجام دهد، پارسال این قانون از 72 واحد به 32 واحد تغییر کرد و طبق اطلاعیه وزارت بهداشت داوطلبان دانشگاه های خارج از کشور مورد تایید می توانند ادامه تحصیل خود را در دانشگاه بین الملل کیش انجام دهند.

اما بر اساس اطلاعیه خرداد ماه 97 وزارت بهداشت انتقالی دانشجویان متوقف شده است و منتظر اطلاعیه جدیدی هستیم که تا آخر امسال منتشر خواهد شد که داوطلبان دوباره بتوانند بدون آزمون در رشته های بدون کنکور پزشکی در ایران تحصیل کنند برای اطلاع از دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت و نحوه انتقالی و ثبت نام در رشته های پزشکی بدون کنکور در خارج و انتقالی گرف-تن می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

رشته های پزشکی بدون کنکور

10 رشته بدون کنکور پیراپزشکی کدامند؟ شرایط و نحوه ثبت نام در این رشته ها

با توجه به شایعات زیاد در مورد رشته های پزشکی بدون کنکور و رشته های پیراپزشکی بدون آزمون مانند اتاق عمل بدون کنکور- هوشبری بدون کنکور- مامایی بدون کنکور- علوم آزمایشگاهی بدون کنکور و ... باید واقعیت در مورد این رشته ها را بیان کرد:

تنها این رشته ها را در مقطع کاردانی به کارشناسی صورت پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی داریم، و فعلا این 10 تا رشته در لیست رشته های دانشگاه آزاد بدون کنکور و دیگر دانشگاه های بدون کنکور قرار نگرفته اند به غیر از پذیرش بدون کنکور دامپزشکی، که برای مهر ماه 98 پذیرش داریم.

برای اطلاعات بیشتر در مورد زمان ثبت نام، نحوه و شرایط ورود به این رشته ها، لیست رشته های جدید دانشگاه آزاد، تحصیل در روسیه بدون کنکور و آزمون ورودی، انتخاب رشته کنکور سراسری 98 رشته های پزشکی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

لیست رشته های پیراپزشکی بدون آزمون 98

پذیرش بدون کنکور سراسری پیراپزشکی

همان طور که در عکس مشاهده میکنید لیست رشته های پیراپزشکی علوم پزشکی بدون کنکور سراسری در مقطع کاردانی شامل: (برای اطلاع از هر کدام از رشته ها می توانید بر روی نام رشته کلیک نمایید)

رشته علوم آزمایشگاهی رشته تکنسین سلامت دهان و دندان
 پذیرش بدون کنکور دامپزشکی مامایی
هوشبری اتاق عمل
رشته مهندسی پزشکی بدون کنکور رشته آزمایشگاه تشخیص پزشکی
رشته تجهیزات فنی اتاق عمل  گیاه پزشکی

پذیرش پزشکی بدون کنکور نیمسال دوم ترم بهمن 98

رشته های پزشکی و پیراپزشکی دو سالیست که وارد لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه ازاد شده اند، و هر ترم احتمال این وجود دارد که به این لیست رشته ها، رشته های پزشکی و پیراپزشکی اضافه شوند، برای مثال ما در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 بر اساس پیش بینی هایی که مشاوران درخت دانش، در ارتباط با سنجش دانشگاه آزاد داشتند شاهد بودیم که رشته دامپزشکی، مهندسی پزشکی، شیمی کاربردی، گیاه پزشکی و .. بدون کنکور جز این لیست رشته ها قرار بگیرد و نسبت به بازار کار خوب این رشته طرفداران زیادی برای ثبت نام این رشته و رشته های دیگر پزشکی بدون آزمون اقدام کردند.

رشته های پزشکی بدون کنکور نیمسال اول 97

برای ثبت نام در رشته های پزشکی بدون آزمون دانشگاه های خارج کشور و همچنین پاسخ به سوال پرتکرار رشته های تجربی بدون کنکور کدامند؟ با مشاوران درخت دانش به راحتی از سراسر ایران با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل در تماس باشید و یا بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

رشته زیست شناسی بدون کنکور

رشته میکروبیولوژی بدون کنکور

پرستاری بدون کنکور

مهندسی پزشکی بدون کنکور

تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور 2019-2020

برای تحصیل در رشته پزشکی بدون کنکور خارج از کشور به زبان انگلیسی در ایتالیا باید در آزمون ورودی این رشته قبول شد. این امتحان بهIMAT معروف میباشد و سالی یکبار برگزار میشود. نهاد برگزار کننده این آزمون، دانشگاه کمریج میباشد و این آزمون در 15 کشور مختلف دنیا از جمله در شهر دبی به صورت همزمان برگزار میشود. ظرفیت برای دانشجویان غیر اروپایی 189 نفر میباشد. آزمون ورودی شامل 60 سوال میباشد و هر پاسخ درست برابر 1.5 امتیاز است و هر پاسخ غلط 0.4 امتیاز منفی خواهد داشت. از اینرو بالاترین امتیاز 90 میباشد. زمان آزمون 100 دقیقه میباشد.

تعداد سوالات هر بخش از آزمون به شرح زیر می باشد :

    • اطلاعات عمومی : 2 سوال
    • استدلال و منطق : 20 سوال
    • زیست شناسی : 18 سوال
    • شیمی : 12 سوال
  • فیزیک و ریاضی : 8 سوال

"از جمله مزایای تحصیل پزشکی بدون کنکور در ایتالیا امکان گرفتن بورس و رایگان شدن شهریه رایگان رشته های پزشکی بدون کنکور و تحصیل به زبان انگلیسی می باشد"

با افزایش قیمت دلار در چندین ماه گذشته شاهد این بودیم که اکثر داوطلبین رشته های پزشکی بدون کنکور خارج از کشور از تصمیم خود منصرف و یا دنبال دانشگاهی هستند که هزینه تحصیل و شرایط ادامه تحصیل رشته های پزشکی بدون کنکور راحتتری داشته باشد.

موسسه اعزام دانشجو خارج از کشور درخت دانش در رشته های پزشکی و دندانپزشکی بدون کنکور کشور روسیه را پیشنهاد داده و تمامی مراحل ثبت نام و شرایط تحصیل در این دانشگاه را برای شما داوطلبان رشته های پزشکی بدون کنکور توضیح می دهد، برای اطلاع از ثبت نام بدون کنکور رشته های پزشکی خارج از کشور روسیه بدون کدرک زبان و حتی آزمون ورودی می توانید با شماره 9099072943 بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید.

آخرین رتبه و تراز قبولی رشته پزشکی پردیس خودگردان 98-99

بر اساس اطلاعات افراد پذیرفته شده در کنکور سال 97 در پردیس دانشگاه خودگردان، در زیر کارنامه قبولی رشته پزشکی 3 نفر از پذیرفته شدگان کنکور 97 در مناطق 1_2_3 را برای شما قرار داده ایم تا نمونه ای باشد برای انتخاب رشته پزشکی کنکور سراسری 98 برای دانشگاه پزشکی پردیس خودگردان و تا حدی بتوانیم برا اساس همین رتبه ها و درصدها درصد قبولی خود را بالاتر ببریم.

ادبیات فارسی 56% 74% 52%
عربی 62% 55% 52%
دین و زندگی 76% 82% 52%
زبان انگلیسی 24% 59% 46%
زمین شناسی -2% 0% 2%
ریاضی 14% 39% 26%
زیست شناسی 48% 55% 66%
فیزیک 43% 27% 35%
شیمی 45% 34% 38%
منطقه 3 2 1
رتبه در منطقه 2956 4369 2860
رتبه کشوری 14335 9193 9099
شهر محل سکونت زاهدان گرگان مشهد

 

 

رشته محل قبولی

پردیس خودگردان- علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم پردیس خودگردان-علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم پردیس خود گردان-علوم پزشکی زاهدان-نیم سال دوم

رشته های پزشکی بدون کنکور 1398

امکان تحصیل در رشته های پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی بدون کنکور در دانشگاه های آزاد اسلامی، علمی کاربردی، علوم پزشکی و .. وجود ندارد. اما به صورت تکمیل ظرفیت و با شرط سوابق تحصیلی برای نیمسال دوم 96-97 و برای اولین بار طی سالهای گذشته دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش خواهد کرد.

رشته های پیراپزشکی از جمله بهداشت محیط و دامپزشکی و میکروبیولوژی و ... بدون کنکور در مهرماه 98 پذیرش انجام شده است.

برای اطلاع از لیست رشته های جدید بدون کنکور پزشکی و پیراپزشکی نیمسال اول مهر 98 دانشگاه ازاد و پذیرش بدون کنکور پزشکی دانشگاه بین الملل کیش که بر اساس صرفا سوابق تحصیلی پذیرش خواهند کرد می توانید با مشاوران درخت دانش با شماره گیری شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت تماس حاصل نمایید، و یا بر روی لینک های رنگی رشته ها کلیک نمایید:

واقعیت رشته های پزشکی بدون کنکور !!!

با توجه به اینکه رشته های پزشکی بدون کنکور در داخل کشور فعلا پذیرش نخواهیم داشت پیشنهاد درخت دانش به شما این است که برای خارج از کشور هرچه زودتر اقدام نمایید. تعداد زیادی از کشورهای اروپایی و آسیایی در رشته های پزشکی با شرایط فوق العاده اقدام به پذیرش می کنند. برای اطلاع از شرایط پذیرش می توانید در کانال مشاوره تحصیلی خارج از کشور درخت دانش عضو شوید.

با عضویت در کانال زیر می توانید از شرایط تحصیل پزشکی در خارج از کشور از جمله آلمان، ایتالیا، چین، روسیه به صورت رایگان و یا با هزینه حداقل پذیرش خود را به انجام برسانید، و یا با مشاوران مجرب و با سابقه خارج از کشور درخت دانش از طریق شماره 9099072943 بدون گرفتن پیش شماره با تلفن ثابت منزل تماس حاطل نمایید.

بدون کنکور پزشکی دانشگاه علوم پزشکی

دانشگاه علوم پزشکی هر سال دربرخی از  رشته های پیرا پزشکی(کاردانی به کارشناسی) به صورت بدون کنکور فقط با شرط سوابق تحصیلی به صورت نیمه متمرکز اقدام به جذب دانشجو می کرد.  این دانشگاه در مقطع کاردانی به کارشناسی در سایت سنجش (با آزمون و شرط تجانس رشته) در رشته هایی مانند اتاق عمل، هوشبری، مامایی، دامپزشکی، مهندسی پزشکی ، تکنیسین سلامت دهان، گیاه پزشکی و  ... دانشجو می پذیرد.

شرط سوابق تحصیلی، قبولی در مصاحبه به دلیل نیمه متمرکز بودن آن ، بومی بودن برای تحصیل، به صورت بدون کنکور در دانشگاه علوم پزشکی مورد سنجش قرار می گیرد.

دانشگاه بدون کنکور جامع علمی کاربردی

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با مدرک دیپلم برای مقطع کاردانی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته در رشته های مرتبط با رشته پزشکی مانند تجهیزات فنی اتاق عمل، تجهیزات آزمایشگاهی پزشکی، تجهیزات فنی آزمایشگاه، تجهیزات کنترل عفونی و استریلیزاسیون،  تشخیص پزشکی بدون کنکور دانشجو پذیرش میکرد. که ابتدا داوطلبان در مقطع کاردانی شروع به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی می نمایند و سپس برای مقطع کارشناسی ناپیوسته اقدام به ثبت نام می کنند. این دانشگاه نیز با شرط معدل بر اساس سوابق تحصیلی بدون کنکور دانشجو می پذیرد. و دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت کارشناسی پیوسته بدون کنکور پذیرش ندارد.

بدون کنکور پزشکی دانشگاه آزاد نیمسال دوم 98

دانشگاه آزاد اسلامی بدون کنکور هم که با تنوع زیاد رشته ها یکی دیگر از دانشگاه های مهم برای پذیرش داوطلبان در تمام گروه های تحصیلی به جز رشته های گروه پزشکی ( پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی)  و پیراپزشکی ( پرستاری، مامایی، اتاق عمل، هوشبری، علوم تغذیه، بهداشت، و ...)  می باشد. یعنی دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های مهندسی مانند مهندسی برق، مهندسی مکانیک، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی نفت، مهندسی شیمی، مهندسی مواد و متالوژی و ... و در رشته های پر طرفدار علوم انسانی مانند حقوق، مدیریت، حسابداری، روانشناسی و ... در رشته های پر طرفدار هنر مانند موسیقی، سینما، عکاسی و ... رشته های مختلف زبان های خارجه  و رشته های تجربی مانند زیست شناسی، شیمی، مهندسی کشاورزی و شیلات و .. بدون کنکور پذیرش می نماید.

مشاوره تحصیلی رشته های پزشکی بدون کنکور درخت دانش

دانشگاه آزاد اسلامی به غیر از رشته های پزشکی بدون آزمون و پیراپزشکی تقریبا در 90 درصد رشته های دیگر پذیرش بدون کنکور دارد.

داوطلبان گرامی برای یافتن پاسخ سوالات خود در زمینه انتخاب دانشگاه و انتخاب رشته های بدون کنکور (رشته های پزشکی بدون کنکور) می توانند با شماره تلفن 9099072943 تماس بگیرند و از راهنمایی مشاوران مجرب و متخصص درخت دانش بهره مند گردند. در صورت مشغول بودن خط تلفن می توانند سوالات خود را از طریق سایت مشاوره تحصیلی درخت دانش مطرح کرده تا در کمترین زمان به آنها پاسخ داده شود. برای اطلاعات کافی از تمامی رشته ها کافیست بر روی اسم رشته ها کلیک کنید و یا در جستجوی سایت رشته ی مورد نظر خود را جستجو کنید.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۷/۰۳
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی