Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۲۲ ب.ظ

چرا باید تکمیل ظرفیت انجام دهیم؟

چرا تکمیل ظرفیت انجام دهیم؟

1-از قبولی اولیه خود در کنکور سراسری  راضی نیستم.

2-در کنکور سراسری و همچنین تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 (اولیه)قبول نشده ام و می خواهم شانسم رو دوباره امتحان کنم.

3-در رشته ای قبول شده ام و احساس میکنم در رشته ی بهتر میتونم در تکمیل ظرفیت سراسری 96 قبول شوم و شانسم را امتحان میکنم.

4-می خواهم دانشگاه و محل دانشگاهم را عوض کنم وبا استفاده از تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 که مثل کارنامه سبز است انقالی بگیرم.

در دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری96، دانشگاههایی که ظرفیت آنها پر نشده است و یا دانشگاه آزاد بدون کنکور، ظرفیت خود را در دفترچه اولیه انتخاب رشته کنکور سراسری 96 به اشتباه کمتر اعلام کرده است، ظرفیت جدید را منتشر می کنند. دلیل پر نشدن ظرفیت بعضی رشته ها در بعضی دانشگاهها، عدم استقبال داوطلبان در انتخاب کد رشته محلهای آنها می باشد و در نتیجه چون ظرفیت پر نشده است، دانشگاه در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری سعی می کند این ظرفیت خالی مانده را پر کند. بعضاً بین این دانشگاهها و رشته ها، رشته ها در تکمیل ظرفیت سراسری و دانشگاههای خوبی وجود دارد. اما بهترین نوع دانشگاهها در تکمیل ظرفیت، دانشگاههایی است که ظرفیت خود را در دفترچه اولیه کمتر وارد کرده اند.

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را بهتر است کسانی انجام دهند که از قبولی اولیه خود راضی نیستند و در بین کد رشته های دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سازمان سنجش، دانشگاهها و رشته های بهتری از قبولی اولیه خود پیدا می کنند. همچنین تمامی کسانی که قبول نشده اند نیز می توانند از این شانس مجدد استفاده کنند.

بنابراین توجه داشته باشید که حتما در زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ، حداقل دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت انتخاب رشته کنکور سراسری 96 را مطالعه نمایید تا بتوانید قبولی خود را بهتر کنید و در این زمینه مشاوره انتخاب رشته تکمیل ظرفیت در رشته های تکمیل ظرفیت سراسری تجربی، ریاضی، انسانی، هنر و زبانهای خارجی به صورت حضوری و تلفنی توسط مشاوران درخت دانش ارائه می شود.

زمان، شرایط و قوانین شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت کنکور سراسری

داوطلبان کنکور 96 که در روز آزمون شرکت نموده و برای آن ها کارنامه ی اولیه صادر شده می توانند اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 نمایند. زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96 وهمچنین دانشگاه آزاد در نیمه ی دوم مهرماه و زمان انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری 96 دانشگاه در هفته ی آخر مهرماه و یا هفته اول آبان ماه می باشد. با توجه به ادغام کنکور سراسری با کنکور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری96 مهم تر و هوشمندانه تر از سال های گذشته شده است و باید با دقت نسبت به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری و آزاد اقدام نمایند. توجه داشته باشید که حتماً دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور را دریافت نموده و ضوابط و قوانین دفترچه انتخاب رشته را مطالعه نموده و سپس اقدام به انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور 96 نمایند.

درصد و احتمال قبولی در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

( شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری )

در رابطه با احتمال و درصد قبولی در تکمیل ظرفیت در رشته مورد نظر خودتان باید عرض کنیم که درصد قبولی بسته به تقاضای داوطلبان کنکور درباره یک رشته متفاوت است و اما ناامید نباشید چون بارها مشاهده شده که داوطلبان از جمله خود بنده توانستم در رشته مورد نظر خودم که در انتخاب اول قبول نشده بودم حتی در یک دانشگاه بالاتر قبول شوم.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی