Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۶، ۰۳:۳۵ ب.ظ

چگونه تکمیل ظرفیت سراسری انجام دهیم؟

چگونه تکمیل ظرفیت انجام دهیم؟

 

اطلاع از زمان اعلام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96
نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت سراسری96
دانلود دفترجه تکمیل ظرفیت سراسری96
دانلود رشته های موجود و گرفتن کد دانشگاهی در دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری96
شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری
نحوه پیگیری نتیجه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

 

زمان اعلام تکمیل ظرفیت سراسری 

 

دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 در آبان ماه سال جاری منتشر می‌شود و در دسترس داوطلبان علاقه‌مند قرار می‌گیرد،با توجه به اطلاعات و خبرهای سازمان سنجش روز 23 آبان ماه زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 است.

 

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶

 

نحوه ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکورسراسری ۹۶ ابتدا باید سازمان سنجش اطلاعیه مبنی بر انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور96 را اعلام کند.هم زمان دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶ منتشر میشود، برای دریافت دفترچه تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری به سایت درخت دانش مراجعه کرده و در سایت درخت دانش دانلود کنید، همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره گرفتن با مشاورین مجرب درخت دانش تماس بگیرید.

در این دفترچه نیز مانند دفترچه انتخاب رشته کنکور هر رشته دارای کد مخصوص خود است، بعد از تعیین لیست مورد نظر خود باید صورت رشته های انتخابی خود را در زمان تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ۹۶ مشخص کنیم ودر سایت سنجش ثبت کنیم  ودر پایان یک کدرهگیری دریافت کنیم و از آن در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته سراسری ۹۶ استفاده کنیم.

 

دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری

 

مرحله ی بعدی گرفتن دفترچه تکمیل ظرفیت سراسری 96 که در مرحله ی قبل گفتیم 23 آبان ماه منتشر میشود.

در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری 96 مانند انتخاب رشته کنکور سراسری باید اصول کلی انتخاب رشته رعایت شود و دسته بندی رشته را انجام دهید.دفترچه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 هنوز منتشر نشده و تا این تاریخ (22/8/95) اطلاعی از رشته ها در دسترس نیست.باید این نکته را یادآور شویم که رشته های ارائه شده در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در هر سال متفاوت می باشد اما کلیات آن را می توان یکسان دانست.

 

رشته‌های موجود در دفترچه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 

 

در این گام مشاهده ی رشته های موجود در تکمیل ظرفیت کنکور96 و همچنین رتبه قبولی در تکمیل ظرفیت و گرفتن کارنامه سبز، تمامی رشته‌ها اعم از رشته‌های پرطرفدار پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، مهندسی، وکالت، روانشناسی، و سایر رشته‌های انسانی و هنر و زبان در رتبه قبولی تکمیل ظرفیت در تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ثبت شده است.

 

 

شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

 

در شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری بیشتر برای مواقعی است که کنکور دهندگان عزیز ، در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری یا دقت نکرده اند و انتخاب رشته بدی داشته اند و یا برای زمانی است که حتی در رشته مورد نظر قبول نشده اند و این یک فرصت دوباره برای انتخاب رشته صحیح درتکمیل ظرفیت سراسری 96 است تا بتوانند مزد زحمات چند ساله خود را به خوبی دریافت کنند. انتخاب رشته بطور کلی یک پروسه با دقت است و اگر در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری دقت لازم را به عمل نیاورید ، احتمال اینکه درآینده از رشته تحصیلی خود راضی نباشید بسیار است.

 

نحوه پیگیری نتیجه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ۹۶

 

داوطلبان عزیز ، به منظور پیگیری نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 ، به سایت اینترنتی سازمان سنجش وارد شوید و سپس از سمت راست گزینه کنکور سراسری را انتخاب کنید و سپس بر روی لینک اعلام نتایج تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96 زمان اعلام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری96 کلیک کنید . در صفحه ای که باز میشود ، اطلاعات خود اعم از کد داوطلبی و شماره پرونده و سایر مشخصاتی را که میخواهد وارد نمایید و نتیجه تکمیل ظرفیت کنکور سراسری را مشاهده نمایید.

 

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش برای مشاوره در زمینه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری، زمان تکمیل ظرفیت کنکور96، بدون کنکور دانشگاه آزاد، شرایط تکمیل ظرفیت سراسری96، وهمچنینبرنامه ریزی تحصیلی کنکور سراسری و...

 

شماره تماس: 9099072943

 

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اینستاگرام مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۷
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی