Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات

کارنامه سبز چیست و چگونه باید اولویت های بعدی را انتخاب نمود؟

امروز 28 شهریور ماه 98 کارنامه سبز یا کارنامه نهایی آزمون سراسری 98 منتشر شد و داوطلبان می توانند اولویت های قبولی به غیر از اولین کد رشته انتخابی خود را مشاهده نمایند، زمانی که رتبه داوطلب پایین تر از رتبه آخرین نفر قبولی باشد این بدان معناست که داوطلب در آن کد رشته نیز در صورت انتخاب مورد پذیرش قرار میگرفت.

زمان استفاده از کارنامه سبز کنکور 98 و ارسال درخواست اشتباه در انتخاب رشته و بررسی اولویت بعدی تا 31 شهریور ماه 98 می باشد و بهه داوطلبان اکیدا توصیه می شود: برای ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98، انتقالی با کارنامه سیز، کاربرد کارنامه سبز (مفهوم ستاره عدد) و ارسال درخواست به صورت کارشناسی و ... حتما با مشاوران مجرب ما از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نمایند.

کارنامه سبز شامل چه افردای نمی شود؟

شرایط استفاده از کارنامه سبز شامل افرادی نمی شود که: در هیچ یک از رشته های انتخاب شده در انتخاب رشته کنکور سراسری 98 قبول نشده باشند و در اعلام نتایج کنکور 98 خود مجاز به انتخاب رشته کنکور سراسری نشده باشند.

افرادی که کارنامه سبز 98 شامل آنها نمی شود می توانند از کارنامه علمی خود استفاده کنند، که در زیر کامل در مورد کارنامه علمی و کاربرد آن توضیح داده ایم.

کارنامه سبز شامل چه افرادی می شود؟

کارنامه سبز شامل افردای می شوند: که در اعلام نتایج کنکور سراسری 98 خود در رشته ای قبول شده اند و می خواهند بدانند آیا در اولویت های انتخابی بعدی که انتخاب کرده اند نیز قبول می شدند و اگر علامت ستاره دار در جلوی انتخاب های بعدی این داوطلبان وجود دارد نسبت به انتقالی و محک زدن خود بر اساس توانایی هایشان اقدام نمایند.

برای تغییر رشته خود با استفاده از انتقالی با کارنامه سبز و کارنامه محرمانه کنکور، شرایط تغییر رشته با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 و انصراف از دانشگاه و شرایط ثبت نام مجدد کنکور سراسری 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

کارنامه محرمانه کنکور

کارنامه سبز چیست؟

کارنامه علمی چیست؟

کارنامه علمی کارنامه ای است که بعد از نتاج انتخاب رشته کنکور سراسری اعلام خواهد شد، و در این کارنامه رتبه آخرین نفر قبولی در انتخاب رشته داوطلب در رشته هایی که انتخاب کرده و مقایسه آن با رتبه و تراز افرادی که مورد پذیرش قرار گرفته اند و کاملا به صورت جداول می باشد.

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور 98

زمان اعلام کارنامه علمی کنکور سراسری 98 اعلام شد.

بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش کارنامه علمی و کارنامه نهایی داوطلبان کنکور سراسری 98 در تاریخ 26 شهریور ماه 98 بر روی سایت sanjesh.org قرار گرفت. برای مشاهده می توانید بر روی لینک پایانی مقاله کلیک نمایید.

 کاربر کارنامه علمی و تفاوت آن با کارنامه سبز

کاربرد کارنامه علمی این است که داوطلب می تاند خود را در آزمون سراسری 98 محک بزند و تلاش خود را با مقایسه با دیگران مشاهده کند، کاربرد دیگر آن می تواند در صورت مشاهده هرگونه مغایرت و اعتراض به رتبه و قبولی خود کاملا مطلع شود و در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 خود اقدام نمایند.

در صورت اعتراض به نتایج کنکور 98 و همچنین رفع محرومیت از کنکور 98، دریافت کارنامه سبز (انتقالی به وسیله کارنامه سبز)، دریافت کارنامه علمی و همچنین مقایسه خود با دیگر افراد قبولی و مشاوه رشته های بدون کنکور می توانید با شماره 9099072943 (بدون گرفتن کد و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید و یا بر روی لینک های رنگی زیر کلیک نمایید:

تاثیر رتبه کشوری در انتخاب رشته کنکور 98

نحوه رفع محرومیت از کنکور 98

انتقالی با کارنامه سبز

کارنامه سبز چه زمانی منتشر می شود ؟

انتقالی با کارنامه سبز به چه صورتی است؟

کارنامه سبز یا کارنامه نهایی کنکور در هفته اول مهر ماه و پس از اعلام نتایج نهایی کنکور و ثبت نام  داوطلبان در دانشگاه از طرف سازمان سنجش منتشر می شود پس از انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری سال 1398 داوطلبان به دو دسته تقسیم می شوند:

1- یک دسته افرادی که در یک رشته محل روزانه قبول شده اند و علاقه ای به ثبت‌ نام ندارند و از طرف دیگر نمی‌خواهند از کنکور سال بعد محروم شوند.

این گونه افراد می‌توانند درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته دهند.

2- دسته بعدی افرادی هستند که از رشته محل قبولی خود رضایت ندارند و می‌خواهند با استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه نهایی یا کارنامه محرمانه به یکی از انتخاب‌های بعدی انتقالی بگیرند.

این افراد هم می‌توانند درخواست بررسی انتخاب‌های پایینی خود را از طریق سیستم سازمان سنجش آموزش کشور(کارنامه سبز) دهند.

برای اطلاع بیشتر در مورد علامت ستاره و مفهوم آن در کارنامه سبز 98 و شرایط انتقالی با کارنامه سبز98 می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

انتقالی با کارنامه سبز 98

دریافت کارنامه سبز کنکور 98

برای دریافت کارنامه سبز کنکور سراسری 98 خود بر اساس قبولی در اولویت های انتخاب رشته داوطلب و همچنین افزایش ظرفیت و آخرین رتبه قبولی در رشته های انتخابی فرم انتخاب رشته کنکور سراسری 98 می توانید از طریق شماره گیری شمارخ 9099072943 (از طریق تلفن ثابت و بدون کد گیری) تماس حاصل نمایید، و برای اطلاعات بیشتر در مورد کنکور سراسری 98 بر روی لینک های زیر کلیک نمایید:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی