Hello World!

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش

سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش - 9099072943

وبلاگ درخت دانش
سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش با ارائه خدمات مختلف مشاوره تحصیلی از طریق پلت فرم های متنوع یکی از موسسه های نوپا در زمینه مشاوره تحصیلی است که به صورت مدون و آکادمیک با بهره گیری از دانش مشاوره سعی بر ارائه پرکیفیت مشاوره تحصیلی دارد. برای استفاده از سرویس های این مجموعه می توانید از طریق تلفن ثابت با شماره 9099072943 بدون نیاز به گرفتن پیش شماره تماس حاصل فرمایید.
دنبال کنندگان ۴ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
نویسندگان
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۸، ۱۲:۵۸ ب.ظ

کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟

کارنامه محرمانه 98 چیست و شامل چه کسانی نمی شود؟

کارنامه محرمانه برای کسانی که مردود شده اند فایده ای ندارد منظور از افراد مردودی افراد است که در نتایج نهایی کنکور و نتایج انتخاب رشته در هیچ رشته ای قبول نشده اند. این افراد نهایتا باید به دنبال استفاده از فرصت شرایط تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری باشند. این زمانی خواهد بود که متقاضی رتبه خیلی بالایی داشته باشد.

کارنامه محرمانه کنکور

برای انتقالی و تغییر رشته خود با استفاده از کارنامه محرمانه کنکور و شرایط استفاده از کارنامه سبز کنکور نیمسال دوم، شرایط انتقالی گرفتن با ثبت نام بدون کنکور دانشگاه آزاد نیمسال دوم و تغییر رشته با ارسال درخواست رفع محرومیت کنکور 98 ترم بهمن 98 می توانید با مشاورین مجرب درخت دانش از طریق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پیش شماره و از طریق تلفن ثابت) تماس حاصل نمایید.

زمان منتشر شدن کارنامه محرمانه کنکور 98

کارنامه محرمانه کنکور سراسری اواخر دی ماه اوایل بهمن ماه 98 منتشر می شود، برای اطلاع دقیق از زمان و تاریخ منتشر شدن کارنامه محرمانه با مشاوران درخت دانش در تماس باشید و یا عضو خبرنامه کنکور سراسری درخت دانش در انتهای مقاله شوید.

دوستان عزیزی که رشته هایی را انتخاب کرده اند و از رشته قبولی و یا دانشگاه قبولی در انتخاب رشته کنکور سراسری خود راضی نیستند می توانند برای ترم های آینده تغییر رشته دهند و تغییر رشته آنها با شرایط زیر می باشد:

شرایط تغییر رشته با کارنامه محرمانه کنکور سراسری 98

افرادی که مورد پذیرش قرار واقع شده اند می توانند برای رشته هایی که اولویت انها برای انتخاب رشته نبوده برای ترم های آینده اقدام کنند.

افراد باید رشته های مورد نظر خود را انتخاب کرده و نسبت به پذیرش در آن رشته ها برای ترم های بعد با تحصیلات تکمیلی دانشگاه مربوطه و سازمان سنجش هماهنگ نمایند.

کد رشته انتخابی باید یک کد رشته باشد.

دفترچه کنکور سراسری را برای انتخاب رشته و انتخاب کد خود در ورودی های هر سال مورد سنجش قرار گیرد.

"تغییر رشته و دانشگاه با استفاده از کارنامه محرمانه را به مشاوران درخت دانش بسپارید"

کارنامه محرمانه 98 شامل چه افرادی می شود

کارنامه محرمانه کنکور شامل کسانیمی شود که به دلایل متفاوت انتخاب رشته خوبی نداشته اند و بعد از اعلام نتایج از رشته قبول شده در دانشگاه سراسری روزانه و یا دانشگاه قبول شده رضایت ندارند که البته علت این کار به دلیل انتخاب رشته  نامناسب توسط مشاور، خانواده، داوطلب کنکور و یا...است.

  1. دسته ی اول که به طور کل رشته ی مورد نظر را دوست ندارند و قصد شرکت در کنکور سراسری سال آینده دارند باید به دنبال...(درخواست دادن برای بررسی اشتباه  در انتخاب رشته) باشند. چون اگر در دانشگاه سراسری روزانه قبول شوند و اقدامی نکنند سال اینده مجاز به  انتخاب رشته های دوره ی روزانه  در کنکور سراسری نیستند.
  2. دسته ی دوم ازافراد هم نمی خواهند به دلیل انتخاب رشته ی اشتباه شانس قبولی خود را در رشته های دیگر از دست بدهند بنابراین باید به دنبال (بررسی انتخاب های پایین تر خود در صفحه ی کارنامه محرمانه) باشند.

نحوه ی استفاده از کارنامه سبز

وجود ستاره ( * ) در قسمت جلوی رشته ی انتخابی پایین در کارنامه سبز چیست ؟ نشان دهنده ی قبولی در این رشته و دانشگاه می باشد درغیر این صورت شما در رشته های که علامت ستاره جلوی ان درج نشده پذیرفته نمی شدید.

نحوه ی محاسبه هم به این صورت هست که رتبه داوطلب که شما باشید باید کمتر از اخرین  رتبه ی قبولی و یا حداکثر برابر ان باشد.کد رشته ی مورد نظر را هم میتوان با کد رشته های موجود در دفترچه انتخاب رشته تطبیق داد تا از رشته شهر و دانشگاه ان اگاهی یافت. پس در صورتی که در انتخاب های پایین تر خود جلوی کد رشته ی قبولی علامت ستاره ( * ) درج شده است در ادامه این مطلب ، شرایط استفاده از کارنامه نهایی را میتوانید مطالعه نمایید.

شرایط استفاده از کارنامه سبز یا کارنامه محرمانه برای انتقالی

اگر در یکی از انتخاب های پایین تر از کد رشته ی قبولی که مایل به تحصیل در آن هستید علامت ستاره درج شده است احتمال اینکه بتوانید در آن کد رشته به تحصیل بپردازید زیاد است اما باید شرایط زیر را برای انتقال به دانشگاهی که می خواهند در آن تحصیل کنید مطالعه نمایید.

  • برای آن دسته از داوطلبانی که قصد انتقالی دارند دو تاییدیه لازم است.
  • تاییدیه دانشگاهی که در آن قبول شده اند و و از رشته و شهر رضایت ندارند.
  • تاییدیه دانشگاهی که میخواهند به آن بروند.

به عنوان نکته پایانی لازم به تذکر است که سازمان سنجش هیچ دخالتی درباره انتقال از یک دانشگاه به دانشگاه دیگر ندارد و انتقال فقط با موافقت دو دانشگاه مبدأ و دانشگاه مقصد انجام می شود.

شرایط استفاده از کارنامه سبز

برای مشاهده کارنامه نهایی خود می توانید بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

مشاهده کارنامه سبز کنکور سراسری

مشاوره تحصیلی درخت دانش

با توجه به اینکه خیلی از دوستان اطلاعات کافی در باب دریافت کارنامه محرمانه کنکور سراسری ندارند در حالی که فرصت های بهتری برای تغییر رشته و قبولی در دانشگاه را دارند می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران درخت دانش شماره تماس 9099072943 در ارتباط باشند.

تکمیل ظرفیت کنکور سراسری یکی دیگر از فرصت های شما برای پذیرش در دانشگاه سراسری و همچنین انتقالی و تغییر رشته با کارنامه محرمانه می باشد.

راههای ارتباطی با کارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

کانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اینستاگرام سامانه مشاوره تحصیلی درخت دانش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۶/۲۸
مشاور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی